پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۷۹۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
براساس پیگیری‌های صورت‌گرفته، اطلاعات مربوط به ثبت‌نامی‌های جدید یارانه‌ها ابتدا برای سازمان ثبت احوال ارسال خواهد شد و پس از تعیین بعد خانوار دهک‌بندی ازسوی وزارت رفاه انجام خواهد شد، پس از طی این مراحل یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
شعار سال: طی روز جاری بود که اعلام شد امکان برداشت مرحله ۱۳۶ یارانه پرداختی هدفمندسازی یارانه‌ها از امشب فراهم خواهد شد، بر این اساس خانوار‌هایی که تا امروز یارانه دریافت می‌کردند و یا اینکه به‌دلیل اعتراض به دهک‌بندی مجدداً مشمول دریافت یارانه شده بودند، امکان برداشت یارانه خرداد ماه را که تا پیش از این در حساب آن‌ها قرار گرفته بود خواهند داشت.

بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که یکی از دلایل مهم تداوم زمان ثبت‌نام یارانه‌ها این است که عده بسیار زیادی از مشمولین همچنان نسبت به ثبت‌نام اقدام نکردند.

در زمان حاضر به این دلیل که فرآیند ثبت‌نام به‌صورت کامل طی نشده است امکان ارائه اطلاعات جزئی وجود ندارد، اما از مجموع حدود ۵ تا ۶ میلیون نفری که مشمول ثبت‌نام در سامانه هدفمندسازی یارانه‌ها بودند، تعداد بسیار کمی نسبت به ثبت‌نام اقدام کردند و همین مسئله سبب طولانی شدن زمان ثبت‌نام شده است.

لازم به ذکر است که اطلاعات ثبت‌نامی‌های جدید باید به‌منظور بررسی بعد خانوار‌ها به سازمان ثبت احوال و اسناد کشور ارسال شود و در مرحله بعد برای تعیین دهک خانوار‌ها اطلاعات برای وزارت رفاه ارسال می‌شود. پس از طی این مراحل است که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نسبت به پرداخت یارانه‌های این افراد اقدام خواهد کرد.

گفتنی است، افرادی که هم‌اکنون مراحل ثبت‌نام خود را در سایت www.mygov.ir انجام داده‌اند براساس زمان ثبت‌نام به گروه‌های مختلفی تقسیم خواهند شد و اطلاعات آن‌ها جهت طی فرآیند‌های لازم به سازمان ثبت احوال و وزارت رفاه ارسال می‌شود. در صورتی که این افراد مشمول دریافت یارانه شناخته شوند، یارانه مربوط به ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۷۲۷۱۴۲، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین