پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
دستور رئیس کل دادگستری استان فارس در خصوص بررسی علل بروز حادثه عصر دوشنبه ۲۳ خردادماه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد به رئیس و دادستان عمومی و انقلاب این حوزه قضایی ابلاغ شد. لازم به توضیح است که این حادثه بدلیل آنکه یکی از مخازن کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد دچار نشتی شده بود، رخ داده و حدود ۹۴ نفر برای درمان به بیمارستان اعزام شدند؛ که با حضور سریع و به موقع ضمن انجام عملیات برای متوقف کردن نشت گاز، نسبت به انتقال مصدومان به مراکز درمانی اقدام شد.
شعار سال: یکی از مخازن کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد دچار نشتی شد و عملیات برای متوقف کردن نشت گاز آمونیاک و همزمان انتقال مصدومان به مراکز درمانی تداوم یافت. این حادثه ۹۴ مصدوم داشت که حال عمومی همه این مصدومان خوب است. مصدومان بیشتر در زمینه‌های تنفسی ناشی از گاز نیتروژن (نه امونیاک) آسیب دیدند و این گاز خطری ندارد.
تعداد بازدید : 6
بنا بر اخبار دریافتی، دستور رئیس کل دادگستری استان فارس در خصوص بررسی علل بروز حادثه عصر دوشنبه ۲۳ خرداد ماه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد ، به رئیس و دادستان عمومی و انقلاب این حوزه قضایی ابلاغ شد.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین