پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
استاندار خوزستان با اشاره به عوامل ناشی در ریزش ساختمان متروپل گفت: متاسفانه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در شهر آبادان روابط ناسالمی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط است.
شعار سال: صادق خلیلیان در حاشیه عیادت یکی از مصدومان حادثه متروپل در بیمارستان گلستان اهواز اظهار داشت: حادثه ریزش ساختمان متروپل ۳۷ مصدوم برجای گذاشت. اکثر مصدومان این حادثه به صورت سرپایی یا در بیمارستان مراحل درمان را به اتمام رسانده و ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر سه مصدوم آسیب دیده این حادثه در بیمارستان بستری هستند که یک مورد در بیمارستان آبادان و ۲ مورد دیگر در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و گلستان اهواز بستری هستند.

استاندار خوزستان ادامه داد: خانم بستری در بیمارستان گلستان به علت جراحات ناشی از حادثه در حال درمان هستند که ضرورت داشت سرکشی از وی صورت گیرد و رسیدگی لازم انجام شود. خوشبختانه روند درمان خوب است، اما برای بهبودی کامل نیازمند زمان هستند. طی این سرکشی با مصدوم و پدر وی گفتگو کردم و روند درمانی به صورت ویژه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: مصدوم دیگری در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است. براساس پیگیری‌های صورت گرفته نیاز به درمان و جراحی تکمیلی دارند و این موارد در حال انجام است.

صادق خلیلیان یادآور شد: امیدواریم حادثه متروپل درس عبرتی باشد تا ساختمان‌‎هایی که قرار است ساخته شود از نظر ضوابط فنی تحت نظر قرار گیرند و دیگر شاهد رقم خوردن چنین حوادثی که جان هموطنان را به خطر می‌اندازد نباشیم.

وی بر برطرف کردن ضعف موجود در نظارت بر ساخت و ساز‌ها تاکید کرد و گفت: ضعف نظارت و روابط ناسالمی پشت پرده ساخت و ساز‌ها وجود داشته است. متاسفانه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در شهر آبادان روابطی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط ناسالم و نبود نظارت‌ها بوده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مشرق، تاریخ انتشار:۱۴ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۸۳۳۴۲، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین