پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۰۳۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
پیرو انتشار پیش نویس جدید اصلاح قانون بازار اوراق بهادار و درخواست اظهارنظر ارکان بازار سرمایه در این مورد، سعید اسلامی بیدگلی در نامه‌ای انتقادی، گلایه‌های تندی را برای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ارسال داشت. اسلامی در این نامه آورده است که، قبل از اینکه به بررسی مواد مندرج در متن پیشنهادی بپردازم، الزام می‌دانم نکاتی را درباره فرایند نگارش پیش نویس مذکور (و نسخه‌های پیشین) و تدوین و تصویب آن، عرض کنم و در ادامه برخی از نکات مهم درباره نسخه اخیر را به اطلاع جنابعالی و همکاران محترم تان در مجلس شورای اسلامی برسانم.
شعار سال: اسلامی بیدگلی در نامه‌ای تند برای پور ابراهیمی مجلس بیان داشته است که، فرایند تدوین قانون بازار سرمایه شفاف نیست در بسیاری از موارد نظرات ارائه‌شده فعالان بازار اعمال نشده است. این شائبه وجود دارد که فقط برای خالی نبودن عریضه از اهالی بازار سرمایه نظرخواهی می‌کنید.

در حالیکه روند‌های جهانی در حال تغییر هستند و بازار‌های جدید مالی توسعه می‌یابند و هر روز فناوری‌های جدیدی به دنیای مالی معرفی می‌شود، پیش نویش پشنهادی مجلس در سال ۱۴۰۱، هیچ اشار‌ه ای به نیاز‌ها و ظرفیت‌های این حوزه‌های جدید ندارد.
این نامه در ۱۴ بند و هشت صفحه تهیه شده و رونوشت آن برای وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس، دبیر کارگزاران بورس، مرکز پژوهش‌های مجلس و مواردی همانند ارسال شده است.
 
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی صدای بورس
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین