پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
دکتر حسینی ایجی سخنگوی مرکز وکلای قوه قضائیه با اشاره به عدم اعلام نتایج آزمون فوق العاده در موعد مقرر اظهار داشت:با توجه به اینکه قانون تسهیل یک قانون نوپا می‌باشد و اختلاف نظر در نحوه محاسبه نمرات بر اساس تراز یا درصد نیز وجود دارد، اعلام نتایج نهایی در تاریخ اعلام شده منوط به تصمیم گیری مجدد خواهد بود که اگر نتیجه مطلوب حاصل گردید؛ نتایج را اعلام خواهیم کرد.
شعار سال: دکتر حسینی ایجی سخنگوی مرکز وکلای قوه قضائیه با اشاره به عدم اعلام نتایج آزمون فوق العاده در موعد مقرر اظهار داشت:

با توجه به اینکه قانون تسهیل یک قانون نوپا می‌باشد و اختلاف نظر در نحوه محاسبه نمرات بر اساس تراز یا درصد نیز وجود دارد، اعلام نتایج نهایی در تاریخ اعلام شده منوط به تصمیم گیری مجدد خواهد بود که اگر نتیجه مطلوب حاصل گردید؛ نتایج را اعلام خواهیم کرد.

هدف مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوره خانواده قوه قضائیه بر این است که نتایج را بر مبنای قانون و بهترین نحوی که به نفع داوطلبان می‌باشد، اعلام کند.

ضمن عرض پوزش از داوطلبان تقاضای صبوری و خونسردی را داریم.
 
اعلام نتایج داوطلبین آزمون فوق العاده وکالت۱۴۰۱ باز به تعویق افتاد
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، تاریخ انتشار:۶ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ...... ، www.23055.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین