پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۳۸۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
وزارت خارجه قطر به موضع گیری درباره گفتگو‌های هسته‌ای ایران پرداخت. وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که کشور قطر در تلاش برای حمایت از گفتگو‌های احیای توافق هسته‌ای به منظور دستیابی به یک توافق عادلانه برای همه است و نگرانی تمامی طرف‌ها را در نظر دارد.
شعار سال: به نقل از العربی الجدید، وزارت امور خارجه قطر، بعدازظهر امروز (جمعه)، در ارتباط با تماس تلفنی اخیر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران و «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» همتای قطری او بیانیه‌ای صادر کرد.

وزارت امور خارجه قطر تاکید کرد که در این تماس تلفنی، به روابط دوجانبه دو کشور، تحولات مربوط به مذاکرات هسته‌ای و همچنین آخرین تحولات منطقه و پاره‌ای از مسائل مورد اهتمام مشترک پرداخته شد.

وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد وزیر امور خارجه این کشور در این تماس تلفنی تأکید کرده است که کشور قطر در تلاش برای حمایت از گفتگو‌های احیای توافق هسته‌ای به منظور دستیابی به یک توافق عادلانه برای همه است و نگرانی تمامی طرف‌ها را در نظر دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۳۱ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۵۵۴۴۴۰۲، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین