پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۹۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
‏خبرگزاری تاس روسیه از بازداشت آندری شیپلیوک مدیر برنامه موشکی مافوق صوت این کشور به اتهام خیانت دستگیر شده است. روسیه از این موشک‌ها در حمله به اوکراین استفاده کرده است.
شعار سال: خبرگزاری تاس روز جمعه خبر داد که «آندری شیپلیوک - Andrei Shiplyuk» مدیر آزمایشگاه پشتیبانی از برنامه موشکی مافوق صوت این کشور به اتهام خیانت بازداشت شده است.

به نقل از تارنمای این موسسه، شیپلیوک سرپرست آزمایشگاه مافوق صوت در موسسه مکانیک نظری و کاربردی «نووسیبیرسک - Novosibirsk» در سال‌های اخیر تحقیقاتی را برای پشتیبانی از توسعه سامانه‌های موشکی مافوق صوت هماهنگ کرده است.

تاس به نقل از یکی از همکاران شیپلیوک گفته تحقیقات در این باره در موسسه انجام شده است.

ماه گذشته منابع نزدیک به ارتش روسیه خبر دادند که مسکو ساخت موشک بالستیک جدید «زمیویک» با برد ۴ هزار کیلومتر و مجهز به تجهیزات نظامی مافوق صوت به منظور انهدام ناو‌های هواپیمابر را، در دستورکار خود قرار داده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۳۷۱۴۵، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین