پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
طبق گزارش الجزیره، وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای ادعایی می‌گوید، آنچه یک عضو سپاه پاسداران خوانده شده، به توطئه برای قتل جان بولتون، مشاور اسبق امنیت ملی کاخ سفید متهم شده است.وزارت دادگستری آمریکا در این راستا ادعا کرده که فردی به نام «مهدی رضایی»، شهروند ایرانی است که برای ترور جان بولتون تلاش می‌کرد.

شعار سال: وزارت دادگستری آمریکا ادعا‌هایی را درباره آنچه برنامه ریزی برای قتل جان بولتون، مشاور اسبق امنیت ملی کاخ سفید خوانده شده، مطرح کرده است.

طبق گزارش الجزیره، وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای ادعایی می‌گوید، آنچه یک عضو سپاه پاسداران خوانده شده، به توطئه برای قتل جان بولتون، مشاور اسبق امنیت ملی کاخ سفید متهم شده است.
ادعای تلاش برای ترور جان بولتون توسط شهرام پورصفی یا مهدی رضایی
براساس این بیانیه ادعایی، برنامه ریزی برای ترور بولتون به احتمال زیاد در واکنش به ترور [سردار شهید]قاسم سلیمانی بوده است.

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ادعایی خود و در اظهاراتی نخ نما شده می‌گوید که یک مقام مسئول در سپاه پاسداران ایران تلاش می‌کرد با دادن پول افرادی را برای ترور جان بولتون، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا به کار بگیرد.

وزارت دادگستری آمریکا در این راستا ادعا کرده که فردی به نام «مهدی رضایی»، شهروند ایرانی است که برای ترور جان بولتون تلاش می‌کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۳۹۴۸۹۷ ، www.mizan.news
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین