پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
دوتن از مدیران خط کشتیرانی بین المللی هایوندایی گلویس( Hyundai GLOVIS) با همراهی نماینده این خط کشتیرانی در ایران طی نشستی مشترک با مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بندر شهید رجایی دیدار و گفتگو کردند.

شعار سال : ابراهیم ایدنی در این نشست ضمن سخنانی به بیان اهمیت بندر شهید رجایی در سطح ایران و منطقه پرداخت و اولویت ها و فرصت های سرمایه گذاری این بندر برای مشارکت شرکت های خارجی را برشمرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های سازمان بنادر واگذاری پسکرانه‌ها بندری به سرمایه گذاران می باشد، اظهار داشت:‌ توسعه محوطه پشتیبانی بندر شهید رجایی در دستور کار قرار دارد؛ این بندر در حال حاضر 2400 هکتار پسکرانه دارد، ضمن آنکه 2600 هکتار پسکرانه جدید هم به منظور توسعه فعالیت های لجستیکی به منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در حال آماده سازی و الحاق می باشد.



ایدنی اضافه کرد: این اراضی قرار است به عنوان یک مرکز لجستیکی با مشارکت سرمایه گذاران فعالیت کند و حتی بخش هایی از آن با کاربری صنعتی پیش بینی شده که کارخانجات جهت راه اندازی خط تولید در آن مستقر خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود طرح های توسعه این بندر برای افزایش ظرفیت بزرگترین بندر تجاری ایران را برای سرمایه گذاران خارجی تشریح کرد.

این مقام مسئول در زمینه پذیرش پیشنهادات سرمایه گذاران کشورهای آسیای جنوب شرقی به ویژه کره جنوبی، برای حضور در بزرگترین بندر تجاری ایران اعلام آمادگی کرد.

لازم به ذکر است، مدیران خط کشتیرانی بین المللی هایوندایی نیز طی اظهاراتی ضمن تقدیر از مسئولان سازمان بنادر و همچنین بندر شهید رجایی برای خدمات دهی مناسب به خطوط کشتیرانی، انتظارات و دیدگاه های خود را با عالی ترین مقام اجرایی حوزه دریایی و بندری هرمزگان در میان گذاشتند.

گفتنی است، حوزه كاری فعالیت شركت Hyundai GLOVIS لجستیك می باشد كه از شرکت های تخصصی زیرمجموعه خط کشتیرانی بین المللی هایوندایی کره جنوبی می باشد و به صورت جهانی از سال 2001 فعالیت خود را در كره جنوبی آغاز كرده و از سال 2010 وارد عرصه لجستیك دریایی شده است. این شركت با در اختیار داشتن بیش از 30 فروند انواع كشتی‌های مخصوص حمل خودرو(RO-RO) انتقال خودروهای صادراتی کشور کره جنوبی را بر عهده دارد؛ به نحوی كه تاكنون موفق به حمل دریایی میلیون ها دستگاه خودرو از مسیرهای دریایی شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 27 آبان 1394 کد مطلب : 948-4984-5 www.khalijefars.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین