پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
فعالان امنیتی کشور، از قدرت و اشرافیت امنیتی حاج حبیب مطلع هستند. حبیب اله حقیقی معروف به حاج حبیب اله را شاید بتوان یکی از با رزومه‌ترین مدیران اطلاعاتی بعد از انقلاب دانست که از معاونت امنیت تا قائم مقامی وزارت اطلاعات نقش ایفا کرده است. برخی از رسانه‌ها از احتمال انتصاب او به ریاست حفاظت اطلاعات قوه قضائیه حرف می‌زنند. انتصابی که اگر صورت بگیرد، شعار سال پرونده‌های فساد زیادی برای پیگیری توسط ایشان در دست دارد. پرونده‌های فسادی که برخی از آن‌ها را رسانه‌ای هم کرده ایم، اما هیچ اقدامی در خصوص آن صورت نگرفته است. پرونده‌های فسادی که از سازمان‌های امنیتی، بازرسی نهاد ریاست جمهوری، خود تشکیلات موجود حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، بازرسی قوه قضائیه و مواردی همانند درخواست رسیدگی کرده ایم، اما آبی گرم نشد. مثل زمین‌های فرودگاه مهرآباد و قصور و تقصیر ثبت اسناد (اداره دامپزشکی شهر تهران گرفته تا اداره کل، به تفکیک اسم عاملین). منتظر این انتصاب هستیم ان شاالله.
شعار سال: شنیده‌های رسانه پشت پرده حاکی از آن است احتمالا حبیب اله حقیقی به ریاست حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه می‌رسد. حبیب اله حقیقی معروف به حاج حبیب اله را شاید بتوان یکی از با رزومه‌ترین مدیران اطلاعاتی تاریخ انقلاب دانست که از معاونت امنیت تا قائم مقامی وزارت اطلاعات نقش ایفا کرده است.
 
گمانه‌ها در خصوص انتصاب حاج حبیب در حفاظت قوه قضائیه
یکی از درگیری‌های احمدی نژاد با محسنی اژه‌ای مربوط به حضور حاج حبیب اله بود که رییس قوه قضاییه که در سال ۸۸ وزیر اطلاعات بود زیر بار عزل وی نرفت و احمدی نژاد رییس جمهور وقت، ضمن برکناری محسنی اژه‌ای، بطور هم زمان در سرپرستی وزارت اطلاعات نیز ایفای نقش نمود. برخی از منتقدین معتقدند که فیلم حاشیه دار و حاشیه ساز قلاده‌های طلا نیز در تخریب عملکرد حبیب اله حقیقی و همکارانش ساخته شد (تا جاییکه معاون وزیر اطلاعات ایران را جاسوس خواندند).
 
گمانه‌ها در خصوص انتصاب حاج حبیب در حفاظت قوه قضائیه
برخی دیگر از منابع خبری با رد این خبر معتقدند که اژه‌ای با وجود قبول توانمندی‌های حاج حبیب، فضای درگیری جدیدی را برای قوه قضائیه باز نکرده و از وی بعنوان نیروی پشت پرده و مشاور، بهره برداری خواهد نمود.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی پشت پرده
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید کیوانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
1
0
انشالله این خبر به واقعیت بپیوندد حاج حبیب اله حقیقی مردی توانمند متخصص آگاه به امور مدبر و منطق گرا و ولایت مدار و مدیر پرور می باشد .مجید کیوانی مدیر کل قضایی حاج حبیب الله حقیقی در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین