پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
معاون شهردار بوئین زهرا از فراخوان جذب پیمانکار برای ساخت پروژه حیات وحش در منطقه گردشگری آق امام در بوئین زهرا خبر داد و گفت:به زودی منطقه " آق امام " قطب گردشگری بوئین زهرا می‌شود.

شعار سال: علی اکبر صفیعی درباره پروژه‌های در دست انجام شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: در منطقه گردشگری آق امام واقع در شهرستان بوئین زهرا ساخت آبشار و حیات وحش از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری بوئین زهرا است.

صفیعی هدف احداث آبشار و ساخت حیات وحش را زیبا سازی منقطه گردشگری آق امام و جذب گردشگر و توریست برای این منطقه برشمرد و افزود: ساخت پروژه حیات وحش و انتقال حیوانات به این محیط با هماهنگی اداره محیط زیست است.

وی افزود: بعد از به اتمام رسیدن پروژه حیات وحش با هماهنگی محیط زیست، گونه حیواناتی که با آن فضا و آب هوای آن منطقه هماهنگی داشته باشند،به حیات وحش منتقل می‌شوند.

معاون شهردار بوئین زهرا درباره میزان پیشرفت پروژه و اعتبارات آن خاطرنشان کرد: تا کنون 30 درصد پروژه انجام شده و کل هزینه برای پروژه حیات وحش حدود 600 میلیارد تومان و هزینه برای آبشار 700 میلیون تومان پیش بینی شده است

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1393، کد مطلب: 352670:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین