پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور از آمادگی مسئولان قطر برای سرمایه‌گذاری در بوشهر خبر داد و اظهار کرد: سرمایه‌گذاران قطری آماده‌اند در بوشهر بندر مشترک هوشمند ایجاد شود و در این راستا امیر قطر دستور تبدیل بندر الرویس به بازار ارتباط با ایران صادر کرد؛ آن‌ها آماده‌اند در بندر الرویس قطر انبار‌های بزرگ ساخته شود تا کالا‌های صادراتی از بوشهر در این انبار‌ها ذخیره و در حوزه خلیج فارس توزیع شود.

شعار سال: محسن رضایی روز پنجشنبه ۱۲ آبان در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر با بیان اینکه دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی اقدامات مهمی در شکستن تحریم‌های دشمنان انجام داده است، اظهار کرد: دیوار‌های تحریم‌های ظالمانه در حال فرو ریختن است و دشمنان نگران شده‌اند و اقدامات ناامنی در کشور راه انداخته‌اند.

وی تصریح کرد: در حالی که همه قدرت‌های خارجی برای رفع تحریم‌های ایران توافق بین‌المللی امضا کردند و با توجه به عمل کردن ایران به تعهدات، اما دیوانه‌ای آمد و تعهداتش را زیر پا گذاشت و بقیه کشور‌ها هم تبعیت کردند و شدیدترین تحریم‌ها را با هدف جلوگیری از پیشرفت اقتصادی ایران وضع کردند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور از آمادگی مسئولان قطر برای سرمایه‌گذاری در بوشهر خبر داد و اظهار کرد: سرمایه‌گذاران قطری آماده‌اند در بوشهر بندر مشترک هوشمند ایجاد شود و در این راستا امیر قطر دستور تبدیل بندر الرویس به بازار ارتباط با ایران صادر کرد؛ آن‌ها آماده‌اند در بندر الرویس قطر انبار‌های بزرگ ساخته شود تا کالا‌های صادراتی از بوشهر در این انبار‌ها ذخیره و در حوزه خلیج فارس توزیع شود.

رضایی با بیان اینکه قطری‌ها آمادگی همکاری حوزه دامداری هستند، افزود: آنان آماده‌اند در بوشهر شرکت‌های دام صنعتی ایجاد و تولیدات دامی را صادر کنند.

وی از تشکیل بازار اقتصادی برای تولید و صدور کالا‌های ایرانی در منطقه خبر داد و بیان کرد: زمین و نیروی انسانی ایرانی و سرمایه‌گذاری قطری‌ها می‌تواند بازار اقتصادی بزرگی را برای تولید و صدور کالا‌های ایرانی در منطقه و جهان شکل دهد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور عنوان کرد: با توسعه اقتصاد مردمی و تکمیل و فعال‌ساری زنجیره‌های ارزشی می‌توان بازار‌های منطقه را فتح کرد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۲ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۰۸۱۲۰۸۴۱۵، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین