پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
شبکه تلویزیونی رویترز در خبری فوری از سفر امروز یکشنبه کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد.یکی از سخنگویان آژانس بین المللی انرژی اتمی چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرده بود که بازرسان فنی این نهاد قرار است در ارتباط با مسائل ادعایی پادمانی برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران، امروز به تهران سفر کنند.

شعار سال: برخی رسانه‌ها از سفر امروز کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز به تهران خبر می‌دهند.

شبکه تلویزیونی رویترز در خبری فوری از سفر امروز یکشنبه کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است در جریان این سفر حل موضوعات ادعایی پادمانی از سوی این نهاد را در دستور کار قرار دهند.

یکی از سخنگویان آژانس بین المللی انرژی اتمی چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرده بود که بازرسان فنی این نهاد قرار است در ارتباط با مسائل ادعایی پادمانی برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران، امروز به تهران سفر کنند.

این سخنگوی آژانس بین المللی انرژی گفته بود: هدف از سفر ۱۸ دسامبر پرداختن به موضوعات برجسته پادمانی است که پیشتر گزارش شده بود.

از سوی دیگر، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران هم از برنامه سفر مسئولان آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داده و گفته بود که تعاملات ما با آژانس برقرار است و امیدواریم در جهت رفع موانع و ابهامات با آژانس یک گام رو به جلو برداشته شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۲۷ آذر ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۶۵۸۷۱۰، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین