پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
محسن میردامادی فعال سیاسی ادعا کرد: تعدادی از افرادی که در کمیسیون ماده ١٠ احزاب حضور دارند در جلساتی که کسی را دعوت می‌کنند (که یکبار هم آقای شکوری‌راد از حزب اتحاد دعوت شده بود و دوشنبه هم آقای جواد امام دبیرکل حزب ایثارگران دعوت شده بود)، برخوردشان مثل جلسه بازجویی است و جلسه بحث و بررسی نیست.

شعار سال: محسن میردامادی فعال سیاسی اظهار داشت: من متاسفم این را می‌گویم؛ تعدادی از افرادی که در کمیسیون ماده ١٠ احزاب حضور دارند در جلساتی که کسی را دعوت می‌کنند (که یکبار هم آقای شکوری‌راد از حزب اتحاد دعوت شده بود و دوشنبه هم آقای جواد امام دبیرکل حزب ایثارگران دعوت شده بود)، برخوردشان مثل جلسه بازجویی است و جلسه بحث و بررسی نیست.

 آن‌ها می‌گویند چرا در بیانیه این جمله آمده و چرا این موضع را داشته‌اید؟ اگر بنا باشد که حزب حرف شما را بزند که در جناح مقابل اصلاح‌طلبان هستید، اصلا احتیاج نبود حزبی تشکیل شود. حزب تشکیل می‌شود که انتقاداتش را مطرح کند. این برخورد‌ها عملا به این معنا است که ما اجازه نمی‌دهیم احزاب باشند.

 اگر اینطور بخواهد عمل شود، امروز می‌گویند دبیرکل نمی‌تواند باشد، فردا می‌گویند شورای مرکزی را قبول نداریم و این عملا یعنی اینکه شورای مرکزی و دبیرکل را باید ما منصوب کنیم.  

بسیاری از این افراد در دولت آقای احمدی‌نژاد هم بودند. آن دولت هم احزاب را قبول نداشت و شوخی می‌گرفت و برخورد‌های فعلی هم متاسفانه یادآور همان دوره است.

از یکی از نمایندگان احزاب هم که در کمیسیون ماده ١٠ حضور دارد، سوال شده که آیا درباره حزب اتحاد بحثی شده؟ گفته است مطرح نشده و قرار است در جلسه بعد بررسی شود. وقتی هیچ‌وقت در کمیسیون مطرح نشده است، دبیر کمیسیون چگونه می‌گوید کمیسیون با دبیرکلی خانم منصوری مخالف است؟  

وقتی اعلام می‌کند که کمیسیون مخالف است یعنی اینکه تصمیم جایی دیگر گرفته شود و بعد به کمیسیون بروند و نظر مثبت کمیسیون را بگیرند که خانم منصوری نباید دبیرکل باشد.

اگر اینطور عمل شود، کمیسیون ماده ١٠ احزاب از مسیر درست خودش خارج می‌شود و عملا خودش تبدیل به مانع احزاب می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۱۴ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۶۹۲۴، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین