پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۰۶۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند. من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده است و خود را قلبا فرزند ملت ایران می‌دانند، ولو خارج از کشور باشند، آغوششان باز است.

شعار سال: محمود عباس زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سلبریتی‌ها در دنیا خودشان پدیده اجتماعی هستند. من در این زمینه متفاوت فکر می‌کنم؛ آن‌هایی که عنادشان اثبات نشده است و خود را قلبا فرزند ملت ایران می‌دانند، ولو خارج از کشور باشند، آغوششان باز است.

در مورد علی کریمی می‌توانم بگویم ملت ایران ملت با گذشتی است؛ همان ملتی که با حمایت‌ها، دعا‌ها و اشک‌های ذوق خودش، عناصر را به تعبیری تقویت کرده و در رشد آن‌ها کمک کردند، آغوشش برای آن‌ها همیشه باز است و در سینه خود می‌فشارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: آغوش ملت برای علی کریمی باز است

توصیه می‌کنم آن‌هایی که به مرحله عناد نرسیدند و تحت تأثیر سرویس‌های خارجی قرار نگرفته اند و بر اساس یک برداشت، تحلیل و داده‌ها به جایی رسیدند که تندی می‌کنند و خواسته و ناخواسته رفتارشان با منافع ملی مردم ایران ناسازگاری پیدا می‌کند، در کار خود تأمل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۳۰ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۷۸۹۰، http://www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین