پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۶۱۸۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
حجت‌الاسلام مجید نصیرایی عضو هیات‌رییسه کمیسیون تلفیق گفت: براساس لایحه بودجه سال آینده، چنانچه آقایان در سن کمتر از ۲۵ سال و خانم‌ها در سن کمتر از ۲۳ سال ازدواج کنند، می‌توانند از وام ازدواج ۲۰۰ میلیون تومانی برخوردار شوند.

شعار سال: حجت‌الاسلام مجید نصیرایی عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس سال ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی، گفت: وام ازدواج در لایحه بودجه سال آینده برای هریک از زوجین ۱۷۰ میلیون تومان شد.

این نماینده مجلس یازدهم افزود: براساس لایحه بودجه سال آینده، چنانچه آقایان در سن کمتر از ۲۵ سال و خانم‌ها در سن کمتر از ۲۳ سال ازدواج کنند، می‌توانند از وام ازدواج ۲۰۰ میلیون تومانی برخوردار شوند.

مبلغ وام ازدواج ۲۰۰ میلیون می‌شود
این مصوبه مبنی بر وام ازدواج ۱۷۰ میلیون تومانی در سال آینده هنوز قطعی نیست و قابلیت اجرا ندارد و طبق قانون آیین‌نامه داخلی مجلس در کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده تصویب شده و می‌بایست نمایندگان مجلس نیز در صحن پارلمان با آن موافقت کنند که در این صورت لازم‌الاجرا خواهد بود.

یادآور می‌شود که رقم وام ازدواج در سالجاری و طبق قانون بودجه، ۱۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود که در حال حاضر نیز این قانون اجرا می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۶ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۸۲۴۶، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین