پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۸۹۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
نماینده مردم اراک و کمیجان گفت: حدود ۱۰ الی ۱۲ ماه است که زوج‌های جوان در نوبت دریافت تسهیلات مذکور بوده، اما هیچکدام از بانک‌ها این وام‌ها را پرداخت نمی‌کنند. محمدحسن آصفری درتذکر شفاهی خود خطاب به رئیس مجلس گفت: نزدیک به ۶ ماه است که بانک‌ها وامی پرداخت نمی‌کنند.

شعارسال: نماینده مردم اراک و کمیجان گفت: حدود ۱۰ الی ۱۲ ماه است که زوج‌های جوان در نوبت دریافت تسهیلات مذکور بوده، اما هیچکدام از بانک‌ها این وام‌ها را پرداخت نمی‌کنند.

نزدیک به ۶ ماه است که بانک‌ها وامی پرداخت نمی‌کنند

محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ خردادماه) مجلس شورای اسلامی درتذکر شفاهی خود خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به ۶ ماه است که بانک‌ها وامی پرداخت نمی‌کنند.

نماینده مردم اراک و کمیجان با اشاره به عدم پرداخت وام ودیعه مسکن و ازدواج توسط بانک‌ها افزود: مجلس شورای اسلامی وام ازدواج را تصویب کرده است، اما حدود ۱۰ الی ۱۲ ماه است که زوج‌های جوان در نوبت دریافت تسهیلات مذکور بوده، اما هیچکداما ز بانک‌ها این وام‌ها را پرداخت نمی‌کنند.

وی با انتقاد از بی توجهی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات تکلیفی ازدواج و ودیعه مسکن اضافه کرد: مردم چه گناهی کرده اند که بانک‌ها وام‌های درشت به ابر بدهکاران داده اند و امروز با مشکل درآمد و نقدینگی مواجه شده و همین امر موجب شده که مردم نتوانند مصوبه مجلس را درخصوص تسهیلات ازدواج و ودیعه مسکن را دریافت کنند، لذا از جنابعالی درخواست دارم به این آقایان بفرمایید که قانون را رعایت کنند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: پیگیر این کار هستیم و حتما نتیجه آن را در صحن اعلام خواهیم کرد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 21خرداد1402، کدخبر: 729497، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین