پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۶۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: به منظور تامین نیاز بازار داخلی وزارت جهاد کشاورزی اقدام به واردات کرده، اما کیفیت گوشت گوسفندی وارداتی عرضه شده در میادین میوه و تره بار مناسب نیست و درصد چربی بالایی دارد.

شعار سال: رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: به منظور تامین نیاز بازار داخلی وزارت جهاد کشاورزی اقدام به واردات کرده، اما کیفیت گوشت گوسفندی وارداتی عرضه شده در میادین میوه و تره بار مناسب نیست و درصد چربی بالایی دارد.

 «محمدجواد عسکری» رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و «علیرضا عباسی» عضو این کمیسیون با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار ضمن حضور در یکی از میادین میوه و تره‌بار تهران از روند توزیع این کالای اساسی مورد نیاز خانوار بازدید کردند.

وی افزود: گوشت شقه گوسفند وارداتی در این میدان با نرخ هر کیلوگرم ۲۳۵ هزار تومان توزیع می‌شد، علی رغم تخصیص ارز نیمایی به واردات گوشت متاسفانه نظارت کافی بر روی گوشت‌های وارداتی صورت نگرفته بود و از کیفیت مطلوبی برخوردار نبودند.

«محمد جواد عسکری» رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در جریان این نظارت میدانی، گفت: به منظور تامین نیاز بازار داخلی وزارت جهاد کشاورزی اقدام به واردات کرده، اما کیفیت گوشت گوسفندی وارداتی عرضه شده در میادین میوه و تره بار مناسب نیست و باید نظارت بیشتری بر کیفیت محصولات وارداتی که با استفاده از ارز نیمایی وارد می‌شوند صورت بگیرد. زیرا گلایه مردم را به همراه دارد

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گفتگو با رئیس سازمان دامپزشکی کیفیت گوشت وارداتی را نامناسب اعلام کردم که وی نیز این موضوع را تایید کرد و نظارت مناسبی بر روی این موضوع صورت نگرفته است.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته با دادستان کل کشور افزود: به زودی موضوع کیفیت گوشت وارداتی را مورد بررسی قرار می‌دهیم، اگر قرار است نیاز مردم را تامین کنیم باید کالای وارداتی از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه درصد چربی گوشت گوسفندی وارداتی بسیار بالا است، عنوان کرد: به جای واردات باید دام مازاد دامداران داخلی را در قالب خرید تضمینی خریداری می‌شد تا از خروج ارز جلوگیری کنیم. در نشست روز آینده کمیسیون کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی موضوع کیفیت گوشت وارداتی و تامین میوه شب عید را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم و نتیجه آن را اعلام می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت حکیم مهر، تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۳۲۲۸، hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
پر از پی و استخوان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
بخدا این بار تعاون روستایی ندزدیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
خاک بر سر وزیر بی عرضه بی سواد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین