پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
در پی پخش گلایه‌های مردم از کمبود بلیت هواپیما و گران فروشی برخی آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی در رسانه ملی، مهرداد بذرپاش‏، وزیر راه و شهرسازی، ۱۶ اسفند ساعت ۱۶ با مدیران شرکت‌های هواپیمایی جلسه‌ای را با هدف ساماندهی بازار و بررسی مشکلات مردمی برگزار کرد. جلسه‌ای که قرار بود نتایج آن از سوی وزیر راه و شهرسازی رسانه‌ای و در بخش‌های مختلف خبری منتشر شود. اما سوال اینجاست که بین وزیر راه با شرکت‌های هواپیمایی چه گذشت که خبرنگاران ممنوع الورود شدند.

شعار سال: بین وزیر راه با شرکت‌های هواپیمایی چه گذشت که خبرنگاران ممنوع الورود شدند.

در پی پخش گلایه‌های مردم از کمبود بلیت هواپیما و گران فروشی برخی آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی در رسانه ملی، مهرداد بذرپاش‏، وزیر راه و شهرسازی، ۱۶ اسفند ساعت ۱۶ با مدیران شرکت‌های هواپیمایی جلسه‌ای را با هدف ساماندهی بازار و بررسی مشکلات مردمی برگزار کرد. جلسه‌ای که قرار بود نتایج آن از سوی وزیر راه و شهرسازی رسانه‌ای و در بخش‌های مختلف خبری منتشر شود.
یک جلسه و چند روایت؛ نشست وزیر راه با شرکت‌های هواپیمایی‎‎

نشستی که مسئول ارتباط با رسانه‌های وزارت راه و شهر‌سازی به رغم دعوت از خبرنگاران و اصرار بر مهم بودن نتایج این نشست برای هموطنان، ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه اعلام کرد، به علت تداخل نشست با جلسات بعدی وزیر راه و شهرسازی، نشست وزیر راه با شرکت‌های هواپیمایی زودتر تمام شد و دیگر امکان مصاحبه رسانه‌ای با وزیر فراهم نیست.

اما کمتر از یک ساعت بعد به خبرنگار دیگری اعلام شد، نشست وزیر راه و شهرسازی با مدیران شرکت‌های هواپیمایی به تنش کشیده شد و برای همین از حضور خبرنگاران جلوگیری شده است. این دلایل درحالی مطرح شد که به گفته یکی از حاضران در نشست، جلسه وزیر راه با مدیران شرکت‌های هواپیمایی بدون تنش و بحث خاصی، حتی تا ساعتی بعد از لغو حضور خبرنگاران ادامه داشت، اما با این وجود هنوز خبری از محتوای این نشست که پشت درب‌های بسته برگزار شد، رسانه‌ای نشده است. صرف نظر از اینکه چرا از حضور خبرنگاران جلوگیری شده است، آنچه مهم هست پیگیری علنی یا غیر علنی گلایه مردم از کمبود بلیت هواپیما و گرانفروشی بلیت ازسوی برخی آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی است. گرانفروشی‌هایی که برخی افراد فرصت طلب، به خصوص در این ایام برای سفر‌های نوروزی تا ۱۰۰ درصد هم انجام می‌دهند. تخلف‌هایی که پیگیری به موقع آن‌ها می‌تواند کام مردم را در این روز‌های پایانی سال شیرین کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر:۳۷۸۱۶۳۹، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین