پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
مدیر کل محیط زیست استان لرستان از تهیه طرح تفصیلی مناطق حفاظت شده اشترانکوه و سفید کوه این استان خبر داد. به گزارش ارجا نیوز،محمد حسین بازگیر اظهار داشت: طرح تفصیلی دو منطقه اشترانکوه و سفید کوه لرستان تهیه و به روز رسانی شده است. وی با بیان اینکه ما در کارگروه طبیعت گردی […]

شعار سال:


محمد حسین بازگیر اظهار داشت: طرح تفصیلی دو منطقه اشترانکوه و سفید کوه لرستان تهیه و به روز رسانی شده است.

وی با بیان اینکه ما در کارگروه طبیعت گردی استان به دنبال عقد تفاهم نامه ای در خصوص به روز رسانی طرح های جامع و تفصیلی مناطق چهار گانه حفاظت زیست محیطی لرستان هستیم عنوان کرد: این مناطق دارای طرح جامع هستند و ما به دنبال تهیه طرح تفصیلی و اجرایی و به روز رسانی طرح جامع آنها هستیم.
مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان لرستان با بیان اینکه منطقه حفاظت شده اشترانکوه طی سال گذشته دارای طرح جامع و تفصیلی به روز شده است ادامه داد: امسال نیز یکی از برنامه های ما برگزاری کارگاه آموزشی منطقه ای در خصوص مدیریت منطقه حفاظت شده اشترانکوه در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ خرداد ماه است.
بازگیر با بیان اینکه طرح گردشگری این منطقه در قالب طرح تفصیلی تعریف شده است بیان داشت: ما به دنبال گردشگری با برنامه با حفظ اکوسیستم و طبیعت در مناطق حفاظت شده استان هستیم.
وی با بیان اینکه علاوه بر طرح مدیریت منطقه حفاظت شده اشترانکوه طرح جامع و تفصیلی منطقه حفاظت شده سفید کوه نیز تهیه و به روز رسانی شده است ادامه داد: در این راستا به دنبال مطرح کردن این دو طرح تفصیلی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان هستیم.
مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان لرستان همچنین با اشاره به ظرفیت گردشگری غار ماهی کور استان نیز بیان داشت: هم اکنون از دانشگاههای مختلف کشور در قالب تورهای علمی برای بازدید از این منطقه حضور پیدا می کنند.
بازگیر یادآور شد: همچنین مقرر شده که جلسه مشترکی میان اداره کل محیط زیست و میراث فرهنگی استان برای بررسی موضوع گردشگری مناطق حفاظت شده لرستان برگزار شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه تحلیلی-خبری ارجا، تاریخ انتشار ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ، کد مطلب: 1813 : www.arjanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین