پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
نماینده نوشهر چالوس و كلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم بومی‌گزینی به عنوان آفتی در کشور تبدیل شده است.

شعار سال: قاسم احمدی لاشکی در آیین تودیع معارفه فرماندار نوشهر كه در سالن اجتماعات بندر نوشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران برگزار شد با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار كرد: همه دستگاه‌ها اعم از دستگاه‌های اجرایی قضایی در كنار هم و در كنار ملت باشند و در عمل همدلی را درك كنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی به مانند پازل هایی است كه باید در كنار هم باشند تا كار به سرانجام برسد، قرار نیست در جامعه پویای ایرانی عناصر خنثی تربیت كنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات ارزنده محمد علی قمی فرماندار سابق نوشهر به این شهرستان و منطقه ابراز کرد: انتظار ما از مدیران عالی‌رتبه استان مازندران این است که از وجود وی و تجربه‌های مدیریتی وی در مقام دیگر استفاده کنند زیرا تجربه به راحتی به دست نمی آید.

احمدی با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) مبنی بر اینکه میز مدیریت ماندنی نیست، خاطرنشان کرد: آنچه که ملاک کلی گزینش برای کارگزاران نظام و حکومت اسلامی می‌باشد تقوا و ایمان افراد است چرا که انسان‌های سالم، صالح و دین‌دار كه به عالم معاد اعتقاد قلبی دارند می‌توانند مسئولیت خویش را به‌درستی انجام دهند.

وی مدیریت را آزمایش کارآیی، مهارت و لیاقت افراد خواند و افزود: یک مسئول باید دارای اصالت خانوادگی بوده و با حسن شهرت و اهل مشاوره بودن به‌راحتی سکان مدیریتی خویش را به پیش ببرد.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی توانمندی فرماندار نوشهر را در حوزه بحران‌های مختلف ستودنی خواند و اضافه کرد: با توجه به اینکه قمی در 2 دولت کار کرد اما هرگز تغییری در رفتار مدیریتی‌اش رخ نداد و خدمت خویش را برای مردم با تمام توان به‌کار گرفت.

احمدی در ادامه مذكر شد: شهرستان نوشهر دارای همه ظرفیت های انسانی در همه زمینه ها است.

وی با تاکید بر بومی‌گزینی در تمام زمینه‌ها یادآور شد: امروز عدم بومی‌گزینی به عنوان آفتی در کشور تبدیل شده است.

احمدی عنوان كرد: خوشبختانه در آزمون امسال پرستاری و آموزش وپرورش بومی گزینه در ارجحیت قرار گرفت و همه افراد بومی جذب شدند.

وی با بیان اینكه بخش مركزی نوشهر با 60 هزار جمعیت ظرفیت تبدیل به دو بخش مجزا را دارد اظهار كرد: قمی به عنوان فرماندار سابق به جد پیگیر بخش سشی سنگان بود و امیدوارم شادمان فرماندار جدید نیز با توجه به توانمندی كه دارد این موضوع مهم را پیگیری كند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 30 آبان 1394، کد مطلب: 948-7385-5:www. isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین