پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
روز بیست و پنجم خرداد سیدمحمد آقامیری از دولت و سمت سرپرستی وزارت جهاد کشاورزی و ریاست سازمان دامپزشکی استعفا داد.

شعارسال: روز بیست و پنجم خرداد سیدمحمد آقامیری از دولت و سمت سرپرستی وزارت جهاد کشاورزی و ریاست سازمان دامپزشکی استعفا داد.

چهار روز است که وزارت جهادکشاورزی نه وزیر دارد و نه سرپرست؟!

اگرچه آقامیری از عدم‌معرفی خود به مجلس به عنوان وزیر بسیار گلایه‌مند است و به ویژه اینکه در ابتدا حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، به وی گفته بود گزینه اصلی است و حتما به مجلس معرفی می‌شود و حتی در رسانه‌ها نیز قول معرفی وی را توسط رئیس جمهور داده بود؛ اما اینک که وی به هر دلیل وزارتخانه را ترک کرده، مشخص نیست چه کسی مسئولیت وزارتخانه را به‌عهده دارد.

بنابر شنیده‌ها احتمالا وی در نظر دارد به عنوان نامزد مجلس در دور دوازدهم فعالیت نماید.

اینک باید دید عملکرد دو ماهه آقامیری در وزارتخانه و نوع نگاه مدیریتی وی در سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی چه فرجه‌هایی در اختیار وی قرار خواهد داد تا توسط شورای نگهبان تایید شود؟!

***

گویا سیدمحمد آقامیری، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با حفظ سمت رئیس سازمان دامپزشکی، طی نامه‌ای استعفای خود را از ریاست سازمان دامپزشکی تقدیم داشته و آقامیری استعفای خودش را از خودش قبول کرده است.
سپس سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با پذیرش استعفای رئیس سازمان دامپزشکی طی حکمی وحید صالحی، مدیر قرنطینه، امنیت زیستی و امور بین‌الملل سازمان را به جای خود و به‌عنوان سرپرست سازمان قبول کرده است. به این می‌گویند کار مدیریتی استاندارد.

چهار روز است که وزارت جهادکشاورزی نه وزیر دارد و نه سرپرست؟!

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اخبار سبز کشاورزی، تاریخ انتشار: 28خرداد1402، کدخبر: -، akhbarsabzkeshavarzi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین