پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۸۹۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس جزئیاتی از نشست جلسه عصر امروز این کمیسیون که با دستور کار بررسی تخلفات در انتخابات اتاق بازرگانی برگزار شد، را تشریح کرد.

شعارسال: مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رسانه، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش گفت: کمیسیون اقتصادی عصر امروز بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر «اعمال ماده ۲۳۴ ناظر بر تخلفات صورت گرفته درباره فرآیند انتخابات اتاق ایران» را در دستور کار خود قرار داد.

گزارش تخلفات در فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی به صحن مجلس ارسال می‌شود

وی افزود: پیرو بررسی موضوع مذکور، وزیر صمت و مسئولینی از دستگاه‌های مختلف اعم از کمیسیون عالی نظارت و برخی از نمایندگان درخواست کننده این تقاضا، در جلسه حاضر شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مقرر شد تا تخلفات صورت گرفته در فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی ایران به کمک دستگاه‌های مسئول استخراج و وزارت صمت و شورای عالی نظارت هم نظرات خود را در این رابطه جمع بندی و اعلام کنند، گفت: پس از طی این مراحل گزارش کمیسیون اقتصادی در این رابطه نیز متعاقباً تدوین و تکمیل خواهد شد.

طغیانی تاکید کرد: در حال حاضر کمیسیون، پیگیری‌های لازم را در تکمیل گزارش اعمال ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی مجلس پیرو تخلفات صورت گرفته درباره فرآیند انتخابات اتاق بازرگانی از مسیر‌های پیش بینی شده مدنظر قرار داده و امیدواریم به زودی این گزارش جمع بندی و نهایی و نهایتا به صحن علنی ارسال شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4تیر1402، کدخبر: 2916363، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین