پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۲۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
سعید روستایی، کارگردان سینمای ایران به اتهام تبلیغ علیه نظام و با استناد به «ساخت و پخش فیلم برادران لیلا در جشنواره کن» به شش ماه حبس تعزیری محکوم شده است. به گزارش این وب‌سایت،‌ بر اساس حکم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران، یک بیستم این حکم قابل اجرا و مابقی به مدت ۵ سال تعلیق شده است.

شعارسال: «شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران سعید روستایی کارگردان فیلم برادران لیلا را به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرد، که یک بیستم آن قابل اجرا و مابقی به مدت ۵ سال تعلیق شده است، مستند این حکم، ساخت و پخش فیلم برادران لیلا در جشنواره کن بوده است»

محکومیت سعید روستایی به شش ماه حبس تعزیری تعلیقی

این سایت خبری در ادامه نوشت: «همچنین در این حکم و به عنوان تعلیق مراقبتی، آقای روستائی در ایام تعلیق موظف به ۱. خودداری از فعالیت‌های مرتبط با جرم ارتکابی یا استفاده از وسائل موثر در آن در ایام تعلیق ۲. خودداری از ارتباط و معاشرت با اشخاص فعال در عرصه فیلمسازی در ایام تعلیق ۳. گذراندن دوره فیلمسازی با حفظ منافع ملی و اخلاقی در دانشکده صدا و سیما قم به میزان ۲۴ ساعت در ایام تعلیق شده است»

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انصاف، تاریخ انتشار: 23مرداد1402، کدخبر: 428802، www.ensafnews.co

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین