پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۹
پس از انتشار غیر قانونی فیلم‌های «برادران لیلا» و «تفریق» با بازی ترانه علیدوستی، اینبار نوبت به دیگر فیلم او با نام «اورکا» رسید تا تعداد فیلم‌های قاچاق شده این بازیگر به عدد سه برسد. «اورکا» ساخته سحر مصیبی هفتمین فیلمی است که از ابتدای سال جاری تاکنون به شکل غیر قانونی منتشر می‌شود.

شعارسال: «اورکا» نخستین ساخته سینمایی سحر مصیبی است که در سال ۱۴۰۰ با نگاهی به زندگی الهام سادات اصغری شناگر زن ایرانی جلوی دوربین رفت. این شناگر زن موفق به ثبت رکورد گینس شنا با دست‌های بسته در آب‌های آزاد شد.

فیلم سینمایی «اورکا» قاچاق شد + تعداد فیلم های قاچاق در نیمه سال 1402 به هفت رسید

این فیلم در سال ۱۴۰۰ به تهیه‌کنندگی مشترک مهتاب کرامتی و طهورا ابو القاسمی و با فیلمنامه‌ای از طلا معتضدی آماده نمایش شد، اما طی این دوسال هیچگاه شرایط اکران آن مهیا نشد.

اورکا طی این مدت در چند جشنواره بین المللی حاضر شد که از آن جمله می‌توان به جشنواره «سانتا باربارای» امریکا، جشنواره اجیال دوحه قطر و… اشاره کرد.

در فیلم «اورکا» ترانه علیدوستی ایفاگر نقش اصلی است. این فیلم بعد از فیلم‌های «برادران لیلا» و «تفریق» سومین فیلم این بازیگر است که بدون اکران در سینما به شکل غیر قانونی منتشر می‌شود.

علاوه بر فیلم‌های علیدوستی از اواخر سال گذشته تاکنون نسخه غیر قانونی فیلم‌های «جنگ جهانی سوم»، «خط فرضی»، «بی رویا» و «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» منتشر شده است.

پیش بیبی می‌شود به زودی فیلم «قاتل و وحشی» ساخته حمید نعمت‌اله که اجازه اکران در ایران را ندارد به شکل غیر قانونی منتشر شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فیلم نیوز، تاریخ انتشار: 15مهر1402، کدخبر: -، www.filmnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین