شعارسال: بانک ملت با ۴۰۶ میلیارد تومان، بیشترین رقم هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات سال گذشته را در بین ۱۲ بانک خصوصی به خود اختصاص داد.
هزینه تبلیغات و انتشارات ۱۲ بانک خصوصی در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت، زیرا از ۲۰ بانک خصوصی پذیرفته شده در بازار سرمایه، صورتهای مالی حسابرسی شده ۶ بانک، ایران زمین، آینده، دی، رفاه کارگران، قرض الحسنه رسالت و موسسه اعتباری ملل هنوز منتشر نشده است.
همچنین، هزینه تبلیغات و انتشارات در صورتهای مالی حسابرسی شده بانک خاورمیانه مشخص نشده است.
براساس این گزارش، بانک تجارت با ۲۷۵ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات در سال گذشته رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
در مقابل، بانکهای اقتصاد نوین، سرمایه و پست بانک ایران کمترین هزینه کرد در بخش تبلیغات و انتشارات را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.
به طور معمول بانکها با هدف آشنایی بیشتری مشتریان با انواع خدمات بانکی، تبلیغات و اطلاع رسانی برنامه ریزی شدهای را در دستور کار خود دارند.
شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت چابک آنلاین، تاریخ انتشار: 28مرداد1402، کدخبر: 37123، www.chabokonline.com