پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۳۹۱۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
۱۲ بانک خصوصی کشور در سال گذشته، حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان بابت تبلیغات و انتشارات هزینه کرده اند. بانک ملت با ۴۰۶ میلیارد تومان، بیشترین رقم هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات سال گذشته را در بین ۱۲ بانک خصوصی به خود اختصاص داد.

شعارسال: بانک ملت با ۴۰۶ میلیارد تومان، بیشترین رقم هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات سال گذشته را در بین ۱۲ بانک خصوصی به خود اختصاص داد.

هزینه تبلیغاتی ۱۲ بانک از مرز ۱۴۰۰ میلیارد تومان گذشت

هزینه تبلیغات و انتشارات ۱۲ بانک خصوصی در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت، زیرا از ۲۰ بانک خصوصی پذیرفته شده در بازار سرمایه، صورت‌های مالی حسابرسی شده ۶ بانک، ایران زمین، آینده، دی، رفاه کارگران، قرض الحسنه رسالت و موسسه اعتباری ملل هنوز منتشر نشده است.

همچنین، هزینه تبلیغات و انتشارات در صورت‌های مالی حسابرسی شده بانک خاورمیانه مشخص نشده است.

هزینه تبلیغاتی ۱۲ بانک از مرز ۱۴۰۰ میلیارد تومان گذشت

براساس این گزارش، بانک تجارت با ۲۷۵ میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات در سال گذشته رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

در مقابل، بانک‌های اقتصاد نوین، سرمایه و پست بانک ایران کمترین هزینه کرد در بخش تبلیغات و انتشارات را در سال گذشته به خود اختصاص دادند.

به طور معمول بانک‌ها با هدف آشنایی بیشتری مشتریان با انواع خدمات بانکی، تبلیغات و اطلاع رسانی برنامه ریزی شده‌ای را در دستور کار خود دارند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت چابک آنلاین، تاریخ انتشار: 28مرداد1402، کدخبر: 37123، www.chabokonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین