پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۲۰۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
بانک طی سال‌های ۱۳۹۵ تا ۶ماهه سال جاری در مجموع ۴۲۱ میلیارد تومان برای تبلیغات هزینه کرده است که مجموع هزینه‌کرد سال‌های اخیر این بانک برای تبلیغات با کل بودجه محقق‌شده ۲۶ نهاد مذهبی و عمومی در سال ۱۳۹۸ برابری می‌کند.

شعار سال: بررسی صورت‌های مالی سالانه بانک آینده نشان می‌دهد این بانک طی سال‌های ۱۳۹۵ تا ۶ماهه سال جاری در مجموع ۴۲۱ میلیارد تومان برای تبلیغات هزینه کرده است.

قابل ذکر است مجموع هزینه‌کرد سال‌های اخیر بانک آینده برای تبلیغات با کل بودجه محقق‌شده ۲۶ نهاد مذهبی و عمومی در سال ۱۳۹۸ برابری می‌کند. اما مقایسه هزینه تبلیغات این بانک با بودجه تک‌تک نهادها نیز بسیار قابل‌تامل است.

برای مثال هزینه ۴۲۱ میلیارد تومانی تبلیغات بانک آینده ۴۷ برابر بودجه ستاد مرکزی راهیان نور و ستاد اقامه نماز، ۵۳ برابر بودجه دانشگاه معارف اسلامی، ۷۰ برابر بودجه دانشگاه اهل بیت،  دبیرخانه مجلس خبرگان و سازمان حج و زیارت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۱۳۷۵۹۱، www.۹۰eghtesadi.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین