پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۱۷۱۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
هرچند چشم خیلی ها ممکن است خیره به ارقام مطرح در بزرگ ترین مزایده تاریخ کشور مانده باشد. اما برخی از کارشناسان به جنبه دیگر این ماجرا یعنی ، چرایی اقدام به واگذاری توسط بانک آینده کرده اند؟ آیا این مزایده ، اقدامی برای جبران ناترازی ها و دور شدن از خطر ورشکستی است؟ آیا این مزایده یک بازی تجاری هوشمند برای تجمیع منابع پراکنده و ایجاد ارزش افزوده بالا روی محصول نهایی می باشد؟ و یا ..... .

شعار سال: بزرگ‌ترین مزایده تاریخ ایران، این لقبی است که به فروش مجتمع ایران مال طی یک مزایده داده شده است، لقبی که با توجه به کف قیمتی که برای آن تعیین شده کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

یک حساب سرانگشتی می گوید که کف قیمت تعیین شده برای شرکت در مزایده ایران مال سه برابر بودجه یک سال کل پایتخت و یک پنجم بودجه عمومی کشور در سال ۹۹ بوده است.
 

تعداد بازدید : 65



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری آخرین خبر، تاریخ انتشار:  23 آذر  1399  ، کدخبر:7127690 ،www.akharinkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
ورشكستگي در بانك ها ميتونه رخ بده اگر ما زمينه هاي حمايتي رو ازشون فراهم نكنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
اينكه از ترس مرگ خودكشي كني شده ماجراي بانك هاي خصوصي ما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین