پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۱۶۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
قیمت پایه در نظر گرفته شده برای ایران‌مال حدود ۳.۴ میلیارد دلار و حدود ۳ برابر بودجه سالیانه شهرداری تهران و یک بیستم بودجه کل کشور در سال ۱۳۹۹ است. به نظر می رسد برخی از تخلفات در ساخت و ساز ، کسری های بانک و فشار نهادهای دیگر ، بانک را مجاب به فروش نقد و اقساط پروژه به قیمتی نجومی ( برای نفروختن؟) کرده است. مگر این که یک یا چند نهاد خاص مشتری پشت پرده این مزایده باشند!
شعار سال: بانک آینده قصد دارد ۱۰۰ درصد سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال (مالک پروژه بازار بزرگ ایران – ایران مال) را از طریق مزایده به شکل نقد و اقساط به فروش برساند. این آگهی توسط بانک آینده درحالی منتشر شده که پیش از این نیز بحث واگذاری ایران‌مال مطرح بود.
 
ایران‌مال به مزایده گذاشته می‌شود
 
 
مدیر عامل بانک آینده از عرضه اولیه سهام ایران‌مال در بورس خبر داده بود. «محمد فطانت»، نیمه شهریور ماه امسال اعلام کرده بود: اصلاح ساختار مالی و نسبت‌های نظارتی به ویژه نسبت کفایت سرمایه و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و سایر روش‌ها و ثبت شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال نزد سازمان بورس و دستور کار هیات مدیره بانک آینده بوده که نتیجه آن پس از تأیید مراجع نظارتی در زمان تحقق از طریق سامانه کدال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

با این حال به نظر می‌رسد بانک آینده تصمیم گرفته به جای عرضه اولیه سهام ایران‌مال، ۱۰۰ درصد آن را به شکل مزایده واگذار کند.
 
در واکنش به این خبر آقازاده توئیت زیر را منتشر کرد:
ایران‌مال به مزایده گذاشته می‌شود

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آناپرس، تاریخ انتشار:۲۱ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: ana.press، ۵۴۷۴۸۳
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین