پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۹۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
کارشناس اقتصادی گفت:با افزایش صادرات کالا و خدمات و اشتغالزایی پایدار علاوه بر تحقق اقتصاد مقاومتی، بیکاری مانع بزرگ پیش روی ازدواج جوانان نیز حل خواهد شد.

شعارسال: محمد بیاتیان کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه افزایش صادرات امری تاثیر گذار در رفع موانع ازدواج جوانان است، اظهار داشت: در فضای اقتصادی کشور، واردات بی رویه کالا و عدم توجه به تولید داخل بر خلاف شعار های اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به انکه تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند کلید حل مشکلات باشد، افزود: علی رغم پتانسیل بالای کشور در حوزه تولید اما آن چنان که باید و شاید ظرفیت های این بخش مورد توجه قرار نگرفته است از این رو انتظار می رود با رونق اقتصادی شاهد رفع مشکلات اشتغال جوانان جویای کار باشیم.

بیاتیان با بیان اینکه آموزش مقوله ای مهم در کارآفرینی به شمار می رود، گفت: در حال حاضر اکثر آموزش دانشگاه ها تئوری است از این رو جوانان به عنوان یک کارآفرین نمی توانند نقش بسزایی داشته باشند بنابر این انتظار می رود با جهت دهی درست دانشجویان در رشته های تحصیلی شاهد اشتغالزایی پایدار در حوزه تولید باشیم.

کارشناس اقتصادی تصریح کرد: با افزایش صادرات کالا و خدمات، افزایش اعطای تسهیلات قرض الحسنه و همچنین سیاست بازار فروش می توانیم شعار حمایت از تولید داخل و تحقق اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم که دراین صورت بیکاری ، مانع بزرگ سد راه ازدواج جوانان برداشته می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 12 آذر 1395، کدمطلب: 5868533 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین