پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۰۴۸۷
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
یک کارشناس اقتصادی گفت: ضروری است در دوران پسابرجام با انتقال تکنولوژی و ورود کشورهای خارجی به بهبود وضعیت زیرساخت ها بپردازیم.

شعار سال: حمیدرضا نبی زاده با اشاره به وضعیت اقتصادی در پسابرجام گفت: درحال حاضر وضعیت در بخش هایی از اقتصاد و صنعت رو به بهبود است .

وی در ادامه با بیان اینکه پسابرجام می تواند در تجارت خارجی تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: نقطه اولیه، ارتباط با کشورهای خارجی بخش تجارت است چرا که اولین بهبودی که می تواند حاصل شود دربخش صادرات و واردات است.
این کارشناس اقتصادی در ادامه عنوان کرد: ضروری است در دوران پسابرجام با انتقال تکنولوژی و ورود کشورهای خارجی به بهبود وضعیت زیرساخت ها بپردازیم.
وی در ادامه یادآورشد: باید با بهره گیری از شرایط موجود در جهت رونق اقتصادی پیش برویم و در کنار همکاری با کشورهای خارجی در راستای اقتصاد درون زا و اقدام به شعار سال گام برداریم.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 3 تیر 1395، کد مطلب: ۵۶۳۷۲۱۶:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین