پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که واشنگتن در حال اعزام ۲۰۰ پرسنل نظامی دیگر به سوریه است تا به جنگ علیه گروه تروریستی داعش در شهر رقه کمک کند.

شعار سال: به نقل از رویترز، اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا امروز شنبه در سخنانی تاکید کرد: آمریکا 200 نظامی دیگر را به خاک سوریه اعزام می کند تا به مبارزه ائتلاف علیه داعش در شهر رقه کمک کنند.

وی در سخنانی در کنفرانس منامه در خصوص خاورمیانه، تصریح کرد: این 200 پرسنل نظامی شامل مربیان نیروهای ویژه، مشاوران نظامی و تیم‌های خنثی سازی وسیله های انفجاری هستند و به 300 نیروی ویژه آمریکاییی که قبلا در سوریه مستقر شده اند، خواهند پیوست.

کارتر در ادامه ضمن انتقاد از اقدامات روسیه در خاک سوریه، گفت: روسیه با اقدامات خود تنها موجب تشدید جنگ داخلی در سوریه و بیشتر شدن درد و رنج مردم این کشور می شود.

اظهارات کارتر در شرایطی است که ارتش سوریه به بزرگترین پیروزی های خود از سال 2011 میلادی تاکنون در برابر تروریست ها دست یافته و موفق به آزادسازی مناطق شرقی حلب شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 20 آذر 95 ، کد مطلب: 1263142: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین