پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۱۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور ایران و اندونزی نقطه عطفی برای ایجاد نقشه راه همکاری های دو جانبه است و این امیدواری وجود دارد که با توسعه مناسبات اقتصادی در سال آینده به هدف دو میلیارد دلاری افزایش سطح همکاری های دوجانبه دست یابیم.

شعار سال: محمود واعظی - وزیر ارتباطات - در نشست اقتصادی ایران و اندونزی که با حضور وزیر اقتصاد و انرژی اندونزی، سفرا و صاحبان صنایع دو کشور برگزار شد با ذکر این مطلب افزود: با توجه به دیدگاه مثبت رهبران دو کشور انتظارات برای رسیدن به رقم دو میلیارد دلاری در روابط اقتصادی دو کشور امکان پذیر است.

وزیر ارتباطات با تاکید بر ظرفیت های ایران و اندونزی برای افزایش سطح همکاری ها خاطرنشان کرد: با نگاه جدیدی که پس از برجام در دو کشور ایجاد شده است، امیدواریم که همکاری متقابل در بخش سرمایه گذاری، توسعه روابط بانکی و انرژی، برق، پالایشگاهی و کالاهای کشاورزی قابل حصول و دستیابی باشد.

بالاترین مقام ICT کشور با اشاره به نقش تعیین کننده دولت برای بستر سازی حضور بخش خصوصی، تجار و کارآفرینان گفت: با توجه به هدف گذاری های انجام شده دولت تمام تلاش خود را برای فعالیت بخش خصوصی انجام خواهد داد.

وی در پایان نقش ICT و تکنولوژی را برای توسعه تجارت بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: تجارت الکترونیک ابزار بسیار مهمی برای افزایش هم افزایی و همکاری های تجاری و اقتصادی است

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 25 آذر 1395، کد مطلب: 95092515884:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین