پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
باراک اوباما اعلام کرد که به دنبال اقدامات تلافی جویانه علیه روسیه در پی دخالت احتمالی این کشور در انتخابات آمریکا است.

شعار سال:


به نقل از سی.ان.ان ، باراک اوباما اعلام کرد که به دنبال اقدامات تلافی جویانه علیه روسیه در پی دخالت احتمالی این کشور در انتخابات آمریکا است.

وی در سخنان پنجشنبه شب خود در رادیو ملی آمریکا گفت: من فکر می‌کنم شکی نیست هر دولتی که بخواهد سلامت انتخابات آمریکا را به خطر بیندازد ما در مقابل این اقدام در زمان و مکان مناسب عکس‌العمل نشان خواهیم داد.

اوباما در ادامه سخنان خود ضمن اعلام واکنش آمریکا در مقابل روسیه گفت: آقای پوتین احساس من را نسبت به خودش می‌داند زیرا من در مورد این موضوع مستقیما با وی صحبت کرده‌ام.

اوباما و پوتین در حاشیه نشست «جی20» در چین با یکدیگر دیدار کردند و بعد از این دیدار اوباما در جمع خبرنگاران گفت که موضوع امنیت سایبری را با پوتین مطرح کرده است.

اوباما پیش از این نیز به طور رسمی روسیه را متهم به حمله سایبری به سستم انتخابات آمریکا کرده و خواستار پیگیری این موضوع شده است و «لیزا موناکو» مشاور امنیت ملی باراک اوباما ضمن اعلام این مطلب گفته است: اوباما خواسته است که نتایج این بررسی تا پیش از به اتمام رسیدن ریاست جمهوری وی، تحویل دولت داده شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار26 آذر 1395، کد مطلب:256315 : www.mizanonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین