پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان با اشاره به افزایش 52 درصدی درآمدهای همدان، از وصول 240 میلیارد تومان درآمد مصوب همدان خبر داد.

شعارسال : سیدناصر محمودی يكشنبه گذشته در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: سال 90، 137 میلیارد تومان برای همدان درآمد مصوب شد که نسبت به مدت مشابه سال 90، 28 درصد افزایش داشت و در نهایت در این سال 164 میلیارد تومان درآمد وصول شد.

وی با اشاره به اینکه درآمد سال 91 با 55 درصد افزایش به 213 میلیارد تومان رسید، گفت: در این سال 210 میلیارد تومان درآمد در همدان وصول شد که نسبت به رقم مصوب یک درصد کاهش داشت.

محمودی درآمد مصوب سال 92 را 272 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با سال 91، 27 درصد افزایش داشت ولی در نهایت در پایان سال 280 میلیارد تومان درآمد وصولی بود.

وی با بیان اینکه درآمد استان همدان در سال گذشته با 18 درصد افزایش به 323 میلیارد تومان رسید، تصریح کرد: در نهایت پایان سال گذشته 370 میلیارد تومان درآمد در همدان وصول شد که 15 درصد از درآمد مصوب بیشتر بود.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان درآمد مصوب امسال همدان را 490 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با سال گذشته 52 درصد افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: درآمد مصوب هفت ماهه امسال 285 میلیارد تومان بوده که تا پایان مهر ماه 240 میلیارد تومان وصول شده و نسبت به برنامه‌ریزی صورت گرفته 16 درصد عقب مانده ولی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش وصولی داشتیم.

محمودی با تصریح بر اینکه 88 درصد از درآمد استان همدان مربوط به درآمد مالیاتی می‌شود، بیان کرد: از کل درآمدهای استان همدان 433 میلیارد تومان مربوط به درآمد مالیاتی بوده که تا پایان مهر ماه باید 252 میلیارد تومان مصوب می‌شد ولی با 20 درصد عدم تحقق، 203 میلیارد تومان محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری علل کاهش درآمد مالیاتی در دستور کار ستاد درآمد قرار گرفت، اظهار داشت: با اجرای طرح جامع مالیاتی، پیاده‌سازی صندوق‌های فروش، پیگیری معوقات و چک‌های برگشتی و واحدیابی جدید به دنبال تحقق درآمد مالیاتی در استان همدان هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت در کاهش درآمد نفتی و تحقق 80 درصد بودجه کشور از طریق درآمدهای مالیاتی، باید به‌ گونه‌ای این درآمدها پیگیری شود که ضمن تحقق درآمد مصوب، به مودیان مالیاتی شناسنامه‌دار فشار وارد نشود.

محمودی بیان کرد: با تمامی تمهیدات لازم در ارتباط با مشاغل و کاهش فشار به مردم در راستای افزایش وصولی درآمد مالیاتی گام برمی‌داریم تا از سوی دیگر روند اشتغالزایی و تولید در همدان متوقف نشود.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان همدان درباره عملکرد آبان ماه امور مالیاتی نیز گفت: درآمد مصوب مالیاتی همدان در آبان 26 میلیارد تومان بوده که وصولی آبان به 39 میلیارد تومان رسیده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تمامی درآمد مالیاتی وصول شود.

محمودی بیان کرد: دستگاه‌های پزشکی قانونی، ثبت اسناد، نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و فرهنگ و ارشاد در وصول درآمد مصوب موفق عمل کرده‌اند.

وی امورمالیاتی، گمرک، میراث فرهنگی، انتقال خون، راه و شهرسازی، محیط زیست و بهزیستی را از جمله دستگاه‌هایی برشمرد که در وصول درآمدهای مصوب به خوبی عمل نکرده‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار یکشنبه 01 آذر 1394 ، کد مطلب : 923823 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین