پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۸۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان مطالبات شرکت برق از مشترکان را 85 میلیارد تومان اعلام کرد که 40 درصد این بدهی مربوط به دستگاه‌های اجرایی و ادارات همدان است.

شعارسال : حاجی رضا تیموری يكشنبه گذشته در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: شرکت برق استان همدان 85 میلیارد تومان از مشترکان خود طلب دارد که 40 درصد از این مبلع معادل 35 میلیارد تومان مربوط به ادارات و دستگاه‌های دولتی است.

وی با بیان اینکه شرکت برق به عنوان یک شرکت درآمد هزینه محسوب می‌شود، افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های دولتی نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا در ارائه خدمات به مردم دچار مشکل نشویم.

تیموری با اشاره به اینکه بخش خانگی قبوض خود را به موقع پرداخت می‌کنند، تصریح کرد: نمی‌توان فشار زیادی به مردم برای وصول مطالبات وارد کرد و انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای پرداخت این بدهی راهکاری اجرایی ترسیم کند.


65 هزار هکتار از اراضی همدان بیابان شد

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان نیز در این جلسه بیان کرد: بیابان‌های همدان از 6 هزار و 500 هکتار از 20 سال گذشته به 65 هزار هکتار افزایش یافته که این رقم نشان از فشار بیش از حد به مراتع و برداشت بی‌رویه از آب‌ها زیرزمینی است.

محمدرضا همتی با اشاره به اینکه 39 میلیون تومان برای مطالعه 15 هزار هکتار از اراضی بیابانی همدان هزینه شده است، تصریح کرد: امسال نیز 70 میلیون برای مطالعه مابقی اراضی بیابانی همدان هزینه می‌شود.

وی با اعلام اینکه همدان دارای 900 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی و مراتع است، تصریح کرد: سطح منابع ملی همدان هفت درصد منابع طبیعی کشور است ولی تاکنون 2.5 درصد اعتبارات کشوری را جذب کرده‌ایم.

همتی اعتبارات منابع طبیعی همدان در سال گذشته را چهار میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اعتبارات منابع طبیعی همدان با 49 درصد افزایش هفت میلیارد و 177 میلیون تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش مدیریت پایدار مراتع همدان اعتبار همدان از 178 میلیون تومان به 468 میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: اعتبار ممیزی اراضی و تفکیک مستثنیات همدان نیز از 243 میلیون تومان به 700 میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرکل منابع طبیعی همدان اظهار داشت: اعتبارات منابع طبیعی همدان در بخش تامین تجهیزات یگان حفاظت و اطفا حریق از 80 میلیون تومان به 272 میلیون تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه امسال برای آبخیزداری در حوزه سدهای موجود یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برای آبخیزداری در حوزه سد سفیدرود 280 میلیون تومان و برای آبخیداری در حوزه سد کرخه 500 میلیون تومان اعتبار مصوب شده است.

همتی با اشاره به اینکه مطالبات پیمانکاران از منابع طبیعی همدان افزایش یافته است، گفت: انتظار می‌رود اعتبارات استانی به نحوی تخصیص پیدا کند تا بتوان ضمن پرداخت مطالبات سال گذشته پروژه‌های امسال را به صورت تعهدی از طریق پیمانکاران اجرایی کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار یکشنبه 01 آذر 1394 ، کد مطلب : 924018 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین