پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۹۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
فرماندار مهدیشهر با اشاره به در پیشرو بودن انتخابات و آمادگی برای آن، گفت: در ماه آیند ستاد انتخابات کشور قعال خواهد شد.

شعار سال: حسن ارگی در جلسه شورای اداری شهرستان مهدیشهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در اوایل سال 96 اظهار کرد: باید خود را برای انتخابات در پیش رو آماده کنیم.

وی با تاکید بر این آمادگی، افزود: در ماه آیند ستاد انتخاباتی در کشور تشکیل خواهد شد که ان شاء الله با همکاری تمامی دستگاه ها انتخاباتی موفق برگزار کنیم.

فرماندار مهدیشهر، به برگزاری دومین نمایشگاه تخصص توانمندی روستاها از 13 الی 18 دی ماه در تهران اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه فرصت های خوبی را برای معرفی تولیدات لبنی و... شهرستان مهدیشهر فراهم می کند.

ارگی تصریح کرد: حضور در این نمایشگاه باعث می شود توانمندی های شهرهای دیگر هم بهتر دیده شود و هم باعث بازاریابی شهروندان در شهر خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد در این نمایشگاه با فراهم کردن فضایی مناسب، جذب سرمایه گذار داشته باشیم که باعث پیشرفت شهری نیز می شود.

فرماندار مهدیشهر با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: دشمنان می خواهند با برهم زدن وحدت بین مسلمانان به ما ضربه بزنند ولی نتوانستند و این را مدیون خون شهدا هستیم و باید در حفظ این وحدت تلاش کنیم.

ارگی همچنین از خدمات ارزنده مجید صبوری معاون سابق فرماندار مهدیشهر تقدیر و با تبریک به عاشوری معاون جدید فرماندار خواستار خدمات رسانی بیش از پیش به مردم مهدیشهر شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نیزوا، تاریخ 25 آذر 95، کد مطلب: 40730: www.neizeva.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین