پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۵۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
علیرضا آشناگر در نشست ستاد انتخابات استان سمنان گفت:تأمین امنیت برگزاری انتخابات در دستور کار اعضای ستاد انتخابات است و مردم با تمهیدات اندیشیده شده در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت.

شعارسال: علیرضا آشناگر در نشست ستاد انتخابات استان سمنان گفت:تأمین امنیت برگزاری انتخابات در دستور کار اعضای ستاد انتخابات است و مردم با تمهیدات اندیشیده شده در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت.

 علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان در سالن غدیر استانداری، افزود: انتخابات بهترین زمان برای داوری عملکرد مسئولان و افراد است و مردم همواره بهترین انتخاب‌ها را در دوره‌های مختلف برای سربلندی و اقتدار نظام داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از تعلق و تعهد مردم نسبت به سرنوشت جامعه است و به یقین مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری حماسی خواهند داشت.

استاندار سمنان ادامه داد: متوسط مشارکت ۷۰.۲ درصد مردم استان در انتخابات مختلف در نظام جمهوری اسلامی نشان از دلدادگی مردم به نظام اسلامی و کشور است.

آشناگر اضافه کرد: اتخاذ رویکرد بی‌طرفی اعضای ستاد انتخابات سمنان، با وجود فعالیت گرایش‌های جناحی و سیاسی، باید مدنظر مسئولان قرار گیرد و مردم و مسئولان ارشد نظام توقع دارند همانند ادوار گذشته انتخابات سالم و پرشوری در استان برگزار شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد واجدان شرایط رأی در استان سمنان ۵۰۱ هزار بود و برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد شهروندان واجد شرایط رأی به زودی مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام درصدد کم فروغ نشان دادن و بی رغبت کردن مردم برای حضور در انتخابات هستند، اما مردم ایران اسلامی با وحدت و همدلی بار دیگر توطئه‌های استکبار جهانی را با حضور حماسی در انتخابات خنثی می‌کنند.

آشناگر اضافه کرد: پوشش ۱۰۰ درصدی اینترنت در شعبه‌های اخذ رأی باید تأمین شود و رفع مشکلات زیرساختی احتمالی با برنامه ریزی اصولی در ماه‌های آینده در استان مدنظر مسؤولان مربوطه قرار گیرد.

استاندار سمنان گفت: تأمین امنیت برگزاری انتخابات در دستور کار اعضای ستاد انتخابات است و مردم با تمهیدات اندیشیده شده در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:8 خرداد 1398 ، کدخبر:852078 www.borna.news،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
میان یه سری وعده های انتخاباتی میدن بعد که رای اوردن فراموش میکنن مردمم تا دوره بعدی فراموش میکنن باز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین