پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
فرماندار گرمسار گفت: ۷۶ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستاهای گرمسار پیش بینی شده است.

شعار سال: داریوش طاهری در گرمسار با تأکید بر اینکه ستاد اجرایی انتخابات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تمام ظرفیت‌های موجود برای برگزاری انتخاباتی سالم و دعوت از مردم برای حضور حداکثری به‌کار گرفته است اظهار داشت: از مجموع 76 شعبه اخذ رأی در شهر گرمسار 37 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است که 35 شعبه به صورت ثابت و 2 شعبه سیار برای اخذ رأی در این شهر برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه از سه شعبه ثابت ویژه برادران و 3 شعبه ثابت ویژه بانوان در نظر گرفته شده افزود: در مجموع 21 شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی گرمسار پیش‌بینی شده است که هشت شعبه اخذ رأی به صورت ثابت در مناطق روستایی بخش مرکزی گرمسار وجود دارد.

فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه 12 شعبه به صورت سیار در بخش مرکزی گرمسار در نظر گرفته می‌شود بیان کرد: یک صندوق اخذ رأی ویژه انتخابات ریاست جمهوری در روستاهای بخش مرکزی گرمسار در نظر گرفته شده که به صورت سیار به مردم روستا خدمات ارائه می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه مجموع شعبات اخذ رأی در شهر گرمسار و بخش مرکزی 58 شعبه است اذعان کرد: برای بخش ایوانکی و روستاهای توابع آن در مجموع 18 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد 13 شعبه ثابت شهری برای ایوانکی پیش‌بینی شده است.

طاهری یادآور شد: از مجموع 13 شعبه ثابت در شهر ایوانکی 2 شعبه ویژه بانوان در نظرگرفته می شود و 4 عدد صندوق اخذ رأی به صورت سیار در انتخابات ریاست جمهوری و شورای روستاهای ایوانکی برنامه ریزی می شود.

وی همچنین از ارائه خدمات یک صندوق اخذ رأی ویژه انتخابات ریاست جمهوری در بخش ایوانکی خبر داد و گفت: در مجموع 48 شعبه ثابت شهری، 2 شعبه سیار شهری، 8 شعبه ثابت روستایی و 18 شعبه سیار روستایی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان گرمسار برنامه‌ریزی شده است.

فرماندار گرمسار از همکاری 85 نفر به عنوان بازرس و سر بازرس در انتخابات خبر داد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری 13 نفر به عنوان هیئت اجرایی ، سه نفر هیئت نظارت، 6 نفر هیئت بازرسی با ستاد برگزاری انتخابات همکاری دارند.

وی اضافه کرد: در انتخابات شوراهای شهر و روستای این شهرستان پنج نفر به عنوان هیئت اجرایی، سه نفر هیئت نظارت و 6 نفر هیئت بازرسی هستند که در این روز همکاری های لازم را با ستاد برگزاری انتخابات دارند.

طاهری با بیان اینکه حضور حداکثری و برگزاری انتخابات سالم به دور از بداخلاقی های سیاسی در دستور کار قرار دارد اذعان کرد: در مجموع 68 کاندیدا برای انتخابات شورای شهر گرمسار و ایوانکی تأیید صلاحیت شدند که از این تعداد 46 کاندیدا در شهر گرمسار و 22 کاندیدا در شهر ایوانکی ثبت نام کردند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 1404563:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین