پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
علیرضا آشناگر روز شنبه ۱۰ فروردین ۹۸ در دیدار با فرمانده سپاه استان در دفتر استاندار، گفت:گفت و گو و دیدار چهره به چهره با مردم در زمان ایجاد بحران و وارد شدن خسارت به آنان، بسیار تاثیر گزار است و اینکه مردم بیان اقدامات را از زبان ‌مسئولین به صورت مستقیم و رودر رو بشنوند، بسیار مهم است.

شعارسال: استاندار سمنان گفت:گفت و گو و دیدار چهره به چهره با مردم در زمان ایجاد بحران و وارد شدن خسارت به آنان، بسیار تاثیر گزار است.

علیرضا آشناگر روز شنبه ۱۰ فروردین ۹۸ در دیدار با فرمانده سپاه استان در دفتر استاندار، گفت:گفت و گو و دیدار چهره به چهره با مردم در زمان ایجاد بحران و وارد شدن خسارت به آنان، بسیار تاثیر گزار است و اینکه مردم بیان اقدامات را از زبان ‌مسئولین به صورت مستقیم و رودر رو بشنوند، بسیار مهم است.

استاندار سمنان گفت: از تلاش های مجموعه نیروهای مسلح بویژه سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی در امداد رسانی به مردم در پی بارش های اخیر و جاری شدن سیلاب تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: بر خود لازم می دانم تا از فرماندهی و پرسنل سپاه پاسداران استان به دلیل امداد رسانی به موقع به مردم روستاهای دامغان تشکر و قدردانی نمایم.

آشناگر گفت: باتلاشی که توسط مسئولین و ستاد مدیریت بحران استان صورت گرفت، در اولین ساعات بارش برف در منطقه کالپوش، امداد رسانی انجام شد.

وی ادامه داد: بازگشایی راه دسترسی به منطقه کالپوش، تامین‌آب شرب، برق و گاز روستاهای منطقه، در کمترین زمان ‌ممکن صورت‌ پذیرفت.

استاندار سمنان تاکید کرد: اسکان ساکنین منازل تخریب شده و در معرض خطر روستای حسین آباد کالپوش از اولویت های مهم ما است و اقدامات در این خصوص در حال انجام می باشد.

وی گفت: وزارت نیرو طی مکاتباتی که از استانداری سمنان انجام شد، به صورت کتبی استحکام و پایداری سد کالپوش را تایید کرده است.

آشناگر بیان داشت: مقرر شده تا کارشناسان وزارت نیرو بررسی های مجدد را در خصوص استحکام سد و همچنین فرونشست آب انجام دهند.

وی افزود:در مسیر بازگشت اینجانب از روستای حسین آباد کالپوش، بازدیدی از روستای تلوبین نیز انجام شد و طبق خواسته ساکنین این‌منطقه، دستور بررسی و کارشناسی های لازم در خصوص رانش زمین در این روستا نیز داده شد.

آشناگر اظهار داشت:حق آبه مردم ‌منطقه از سد کالپوش را برای تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی در نظر خواهیم گرفت.

وی گفت:تعیین مکان و زمین جدید در منطقه امن و بدون رانش، برای ساخت و ساز ساکنین روستای حسین آباد کالپوش در مرحله بررسی و اقدامات لازم است.

اوی خاطر نشان کرد: مدیران در مواقع بحران،‌ باید تمام توجه و تفکر خود را به دور از حواشی های موجود، به امداد رسانی، کمک رسانی و مدیریت امورات مربوط به مدیریت بحران‌معطوف کنند.

استاندار سمنان گفت:تهیه و تدوین ‌بانک اطلاعاتی از وسایل، تجهیزات و امکانات‌ موجود در حوزه مدیریت بحران، یکی از الزامات و ضروریات اصلی امروز استان است‌که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:11 فروردین 1398، کدخبر:828728 www.borna.news،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
مردم در مواقع بحران گفتگو نمی خوام کمک رسانی میخوام مدیریت صحیح بحران می خوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین