پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
استاندار سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ نفر از جوانان امدادگر استان به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شده‌اند، گفت: این جوانان متشکل از دانشگاهیان، کسبه، بسیجیان و ... هستند.

شعارسال: استاندار سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ نفر از جوانان امدادگر استان به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شده‌اند، گفت: این جوانان متشکل از دانشگاهیان، کسبه، بسیجیان و ... هستند.

علیرضا آشناگر ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد استانی بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام‌خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و روز جهانی قدس به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، با بیان اینکه تا به امروز یک هزار و ۳۰۰ جوان از جامعه دانشگاهیان، کسبه، روحانی و تمام اقشار مردم استان در لرستان حضور پیدا کرده‌اند، ابراز کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط ستاد مدیریت بحران استان سمنان به این منطقه سیل زده اعزام شد.

وی با بیان اینکه تا به امروز به غیر از ماشین آلات و کمک‌های سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در منطقه سیل زده لرستان، ۹۶ دستگاه ماشین آلات سنگین برای کمک به مردم لرستان اعزام شد، افزود: سپاه و نیروهای امدادی و جهادی استان اولین گروهی بودند که در این منطقه مستقر و بهترین اقدامات را به مردم ارائه کرده‌اند.

ضرورت تخلیه ۷۰ درصد منازل مسکونه حسین آباد کالپوش

استاندار سمنان با بیان اینکه افرادی هستند که همواره اقدامات و کمک‌های انجام شده توسط دولت و مردم به مردم سیل زده را مورد نقد تخریبی قرار می‌دهند، ابراز کرد: نیاز است تا مردم و مسئولان حتماً از نزدیک ایثارگری، گذشت و اقدامات ارزنده برای کمک به مردم سیل زده منطقه لرستان را مشاهده کنند.

آشناگر با ابراز اینکه مردم استان سمنان برای بازسازی روستای چم مهر اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: صنعت و معدن استان نیز چند دستگاه ماشین آلات راهسازی را به این منطقه ارسال کرده تا در صورت نیاز به کار آیند.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد روستای حسین آباد کالپوش باید تخلیه شود و بر همین اساس مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان در مرحله اول و ۳۰۰ میلیون تومان در مرحله دوم به حساب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واریز شده است، تاکید داشت: به هر خانوار به مبلغ سه میلیون تومان برای اجاره مسکن به مدت شش ماه، پرداخت می‌شود.

اختصاص ۷ میلیارد تومان برای بازسازی حسین آباد کالپوش

استاندار سمنان با بیان اینکه چند منطقه برای ساخت و ساز جدید و احداث منازل مسکونی به سازمان زمین شناسی معرفی شده است که پس از تأیید وارد فاز ساخت و ساز خواهیم شد، گفت: کمک‌های ما در قالب تسهیلات و بخشی نیز در قالب مصالح ساختمانی، ساخت و ساز منازل مسکونی در کالپوش آغاز می‌شود از سوی دیگر مبلغ هفت میلیارد تومان نیز برای بازسازی روستا و منازل مسکونی آن در نظر گرفته شده است.

آشناگر در بخش سوم از سخنان خود گفت: بزرگداشت و گرامیداشت ارتحال حضرت امام‌خمینی (ره) امروز یک وظیفه دینی و اسلامی است و البته با نشر ارزش‌ها و اندیشه‌های ایشان، این مهم در بین مسلمانان جهان و همچنین امت اسلامی نیز تقویت و به یک وظیفه دینی تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از سخنرانان برای ایجاد تفرقه و رنگ و بوی جناحی و سیاسی، مطلوب و پسندیده نیست، افزود: ما وقتی برنامه‌هایی برای پاسداشت اندیشه‌های امام راحل برگزار می‌کنیم، باید از سخنرانانی استفاده کنیم که تمایل به تحکیم وحدت و تقویت همبستگی در بین مردم ما دارند از سوی دیگر باید گفت امام خمینی (ره) متعلق به همه مردم بود و مردم به صورت طبیعی به ایشان علاقمند بودند و عشق می‌ورزیدند.


 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار : 4اردیبهشت 1398 ، کدخبر:www.mehrnews.com ،4599163 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین