پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۷۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
مدیرکل بهزیستی استان سمنان از اعزام تیم‌های اورژانس اجتماعی این استان به مناطق سیل‌زده در استان گلستان خبر داد.
شعارسال:مدیرکل بهزیستی استان سمنان از اعزام تیم‌های اورژانس اجتماعی این استان به مناطق سیل‌زده در استان گلستان خبر داد.

علیرضا ایزدپور  با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم‌های محب و مداخله در بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی اورژانس اجتماعی استان سمنان به منظور کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان گلستان از امروز وارد مناطق سیل زده شمال شدند.

وی با بیان اینکه این تیم به مدت یک هفته در مناطق سیل‌زده گلستان مستقر خواهند شد افزود: علاوه بر این تیم اعزامی به گلستان، تیم‌های امدادی اورژانس اجتماعی بهزیستی استان سمنان بعد از رانش زمین در کالپوش میامی به این منطقه اعزام شدند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ادامه داد: همکاران ما در قالب تیم‌های اورژانس اجتماعی که دربرگیرنده روان‌شناسان و مددکاران اجتماعی هستند چند روزی در حسین‌آباد کالپوش مسقر و به هم‌استانی‌های آسیب‌دیده خدمات ارائه دادند.

ایزدپور در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص اعزام اورژانس اجتماعی استان به دیگر مناطق سیل‌زده کشور نیز گفت: با توجه به تاکید ریاست سازمان بهزیستی کشور تیم‌های اورژانس اجتماعی سمنان به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه همه استان‌ها از اورژانس اجتماعی بهره‌مند هستند ادامه داد: تیم‌های محب و اورژانس اجتماعی بهزیستی سمنان آمادگی دارند که برای کمک و تقویت تیم‌های اورژانس اجتماعی دیگر استان‌ها با آنها همکاری کند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه چهار شهرستان بالای 50 هزار نفر جمعیت استان سمنان از اورژانس اجتماعی برخوردارند خاطرنشان کرد: تیم‌های اورژانس اجتماعی بهزیستی استان سمنان در دو شهرستان سمنان و شاهرود در دو شیفت صبح و بعدازظهر و در دو شهرستان دامغان و گرمسار در یک شیفت فعال بوده و به هم‌استانی‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای توسعه اورژانس اجتماعی در استان اضافه کرد:در تلاشیم که با تکمیل نیروی انسانی تیم‌های اورژانس اجتماعی در مرکز استان را با افزودن شیفت شب به سه شیفت و در سایر شهرستان‌ها به دو شیفت افزایش دهیم.

طرح محب یا مشاوره و حمایت روانی در بلایا که وشامل روانشناسان، مشاوران و مددکاران اجتماعی اموزش دیده هستند به منظور پیشگیری و کاهش بروز مشکلات روانی، اجتماعی در حوادث غیرمترقبه فعالیت می‌کنند.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار18 فروردین 98، کد خبر: 98011806172، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
استان هایی که درگیر سیل نشدن یا کمتر درگیر شدن و امکان کمک رسانی به مناطق سیل زده دارن باید وارد عمل بشن وهمگی باهم این بحران رو حل کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین