پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۴۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
علیرضا آشناگر در هفتمین جلسه شورای منتخب مدیریت بحران استان سمنان که با حضور معاون بازسازی مناطق روستایی بنیاد مسکن کشور با موضوع بررسی مسائل و مشکلات روستای حسین‌آباد کالپوش برگزار شد ،با ابراز نگرانی از وضعیت رانش در منطقه حسین‌آباد کالپوش افزود: وضعیت رانش زمین و منازل و واحدهای در معرض خطر و تخریب در برخی مناطق نگران‌کننده است.
شعار سال : استاندار سمنان با اشاره به رانش زمین در حسین‌آباد کالپوش میامی گفت: ۷۰ درصد روستای حسین‌آباد کالپوش در معرض خطر است.


 علیرضا آشناگر شامگاه گذشته در هفتمین جلسه شورای منتخب مدیریت بحران استان که با حضور معاون بازسازی مناطق روستایی بنیاد مسکن کشور با موضوع بررسی مسائل و مشکلات روستای حسین‌آباد کالپوش برگزار شد اظهار داشت: باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای جابه‌جایی روستا انجام شود.

وی با اذعان به اینکه وضعیت روستای حسین‌آباد کالپوش بحرانی و اضطراری است تصریح کرد: باید برای سلامت و امنیت مردم این روستا هر چه سریع‌تر منطقه اسکان به محل دیگری جابه‌جا شود.

استاندار سمنان با ابراز نگرانی از وضعیت رانش در منطقه حسین‌آباد کالپوش افزود: وضعیت رانش زمین و منازل و واحدهای در معرض خطر و تخریب در برخی مناطق نگران‌کننده است.

آشناگر با بیان اینکه عمده این روستا در معرض خطر است و باید زمینه برای جابه‌جایی روستا فراهم شود از آماده‌سازی زمین برای جابه‌جایی روستا خبر داد.

وی با بیان اینکه یک زمین 64 هکتاری برای جابجایی روستا در نظر گرفته‌شده است اضافه کرد: باید حتی مناطقی نیز که تخریب نشده اما در معرض خطر است جابه‌جا شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان با بیان اینکه باید تیم‌های کارشناسی بنیاد مسکن در حسین‌آباد کالپوش شهرستان میامی مستقر شوند افزود: باید تیم‌های کارشناسی برای تعیین زمین باثبات و ایمن اقدامات لازم را انجام دهند.


شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:21فروردین 1398،کدخبر:www.tasnimnews.com،1985524

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین