پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۳۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تلاش داریم در اجرای طرح کرامت با هدف پیشگیری از اعتیاد در استان‌های همدان و اصفهان از ظرفیت‌های سپاه، بسیج و سایر دستگاه‌ها استفاده کنیم.

شعار سال: سردار سرتیپ «علی فضلی» جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست طرح كرامت كه در ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار داشت: ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال‌های گذشته اقدامات موثری در مبارزه با مواد مخدر انجام داده است.

وی افزود: طرح كرامت نيازمند فرآيند زمانی است و نگاه اصلی ما در اين طرح، پيشگيری از اعتياد است كه اگر تقويت شود بر درمان و مقابله نيز اثر مثبت خواهد گذاشت.

سردار فضلی با تاكيد بر اينكه بايد تمام ظرفيت‌های دو استان‌ همدان و اصفهان برای اجرای اين طرح بسيج شوند، بيان داشت: تلاش داريم در اجرای اين طرح از همه ظرفيت‌های سپاه، بسيج، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و ائمه جمعه و جماعات استفاده و برنامه ريزی‌ها و هماهنگی‌های لازم ايجاد شود.

طرح کرامت با هدف پیشگیری از اعتیاد که پیشنهادی از سوی سازمان بسیج مستضعفین می‌باشد، قرار است به صورت آزمایشی در دو شهرستان فلاورجان استان اصفهان و ملایر استان همدان اجرا شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 2 دی 1395، کد مطلب: 258519:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین