پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران تبلیغ افراد سودجو برای فروش تورهای شاد به اطراف تهران به مناسبت کریسمس را غیر قانونی عنوان کرد.

شعار سال:

رجبعلی خسروآبادی - مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران اظهار داشت: هر ملتی آیین و رسوم ملی خود را بر اساس فرهنگ و باورهای مردمان آن سرزمین برگزار می‌کنند و این موضوع توسط سایر جوامع قابل احترام است. البته در ایران پیروان ادیان الهی در برگزاری آیین و رسوم قابل احترام هستند و سال گذشته تهرانگردی سال نو میلادی برای هموطنان مسیحی همانند برنامه‌های تهرانگردی ایام نوروز با همان کیفیت برگزار شد اما اینکه عده ای فرصت طلب تبلیغ تورهای شاد برای سفر به اطراف تهران به مناسب جشن کریسمس و با تبلیغ نمادهای غیر ایرانی را برای عموم جامعه انجام می‌دهند از نظر ما غیرقانونی است و با اجرا کنندگان که به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کنند برخورد خواهیم کرد.

خسروآبادی ادامه داد:کسانی که به صورت غیر قانونی خدمات سفر ارائه می‌کنند به هیچ عرف و قانونی در قبال مسافرین و گردشگران پایبند نیستند و متاسفانه بیشترین صدمه را صنعت گردشگری از فعالیت این افراد سودجو خورده است. عملکرد قانون شکنان در ارائه خدمات سفر اعتماد عمومی جامعه به دفاتر خدمات مسافرتی که به صورت مجاز فعالیت می‌کنند را از بین خواهد برد.

مدیرکل میراث فرهنگی تهران افزود: این افراد برای کسب درآمد حتی حاضر هستند هویت، تاریخ، فرهنگ، عرف و مذهب رو نادیده بگیرند و ما به عنوان دستگاه نظارتی اجازه چنین قانون شکنی را نخواهیم داد، البته در برخورد با این شبکه‌های زیرزمینی خدمات سفر نیازمند همراهی قوه قضاییه، نیروی انتظامی و رسانه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از عموم همشهریان تهرانی تقاضا داریم از اعتماد به هرگونه تبلیغ در فضای مجازی خودداری کنند. کوچکترین بی اعتمادی دفاتر غیرمجاز فارغ از اینکه چه خطرات و آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی را در پی دارند این است که هیچ مسافری تحت پوشش بیمه خدمات سفر قرار ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرپزاری تسنیم، تاریخ انتشار 4 دی 1395، کد مطلب: 1276250 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین