پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۳۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
ارتش سوریه با هجوم تروریست‌های داعش به روستای "نصرالله" در شرق حلب مقابله کرد.
شعار سال:


به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هجوم تروریست های داعش به محله "رشدیه" در دیرالزور مقابله کردند.

در این عملیات ارتش سوریه به شدت با تروریست های داعش درگیر شده و شمار زیادی از آنها را هدف قرار داد.

ارتش سوریه همچنین با هجوم تروریست های داعش به روستای "نصرالله" در منطقه دیر حافر در شرق شهر حلب مقابله کرد. شماری از عناصر تروریستی در این درگیری ها کشته و زخمی شدند و تسلیحات آنها از جمله 3 خودرو منهدم شد.

به گزارش یک منبع نظامی سوری، ارتش سوریه مرکز تجمع تروریست های داعش را در جنوب عران در اطراف دانشکده هوایی در حومه شرقی حلب هدف قرار داد و دو خمپاره انداز تروریست ها را منهدم و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.

در حومه شمال شرقی سویدا نیز ارتش سوریه با همکاری نیروهای مقاومت و مردمی، با هجوم یک گروه از تروریست ها به مرکزی نظامی مقابله کردند.

در این عملیات تروریست های داعش قصد داشتند از شرق مسیر ارتباطی دو روستای صعد و قصر به تل البنات در شمال شرق سویدا نفوذ کنند که با مقابله ارتش سوریه و نیروهای مردمی مواجهه شد و ناکام ماندند.

ارتش سوریه همچنین محل تجمع تروریست های داعش را در روستای قصر هدف قرار داد و شمار بسیاری از آنها را به هلاکت رساند و تسلیحات آنها را منهدم ساخت.

در درعا نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره را در منطقه درعا البلد هدف قرار دادند و شماری از عناصر تروریست را به هلاکت رساندند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 8دی 1395، کدمطلب:۵۹۱۵۲۸۶     www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین