پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۴۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
وزارت دفاع عراق روز پنجشنبه اعلام کرد: نیروی هوایی ارتش 70 نفر از تروریست‌های داعش که 20 نفر از آنان از سرکردگان این گروه تروریستی بوده‌اند را به هلاکت رسانده است.

شعارسال: به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع عراق روز پنجشنبه اعلام کرد: نیروی هوایی ارتش 70 نفر از تروریست‌های داعش که 20 نفر از آنان از سرکردگان این گروه تروریستی بوده‌اند را به هلاکت رسانده است.

وزارت دفاع عراق اعلام کرد: جنگنده‌های ارتش عراق محل جلسه داعش در غرب موصل را که به وسیله نیروهای اطلاعاتی ارتش شناسایی شده بود را هدف قرار دادند و موفق به هلاکت 70 تروریست شدند که 20 نفر از آنان سرکردگان داعش بوده‌اند.

بنا به اطلاعات به دست آمده تروریست‌های داعش در این جلسه در حال طرح‌ریزی عملیاتی در شهر تلعفر بوده‌اند که این جلسه به وسیله جنگنده‌های ارتش متلاشی شد.

علاوه بر این نیروهای ارتش عراق در چارچوب عملیات بزرگ آزادسازی شهر موصل، در 10 روستا واقع در غرب شهر تلعفر در استان نینوا حمله و این روستاها را آزاد کردند.

یک فرمانده حشد الشعبی، پنج‌شنبه اعلام کرد: در مرحله پنجم عملیات نینوا، نیروهای دولتی عراق تروریست‌ها را از این روستاها بیرون رانده‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 26آذر1395، کدخبر: 256316: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین