پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۶۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی دشمنان در فتنه 88، خاموش کردن نور خدا بر روی زمین بود اما با خلق حماسه 9 دی توسط مردم بصیر و آگاه، خداوند توسعه نهضت بیداری اسلامی را نیز نصیب انقلاب اسلامی کرد.
شعار سال:

سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمین همایش سوره های سرخ گرامیداشت شهدای قرآنی که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به دنبال یاری دین خدا است و هر کس که انقلاب را همراهی کند، دین خدا را یاری کرده است.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: تنها راه یاری دین خدا، مسیری است که خود او مشخص کرده است و آن مجاهدت در راه خدا با جان و مال است. شهدا با جانشان این کار را انجام دادند. آخرین چیزی که خدا در این راه و در این دنیا به پاس مجاهدت ها نصیب انسان می کند، نصرت و پیروزی است و این را به مومنین واقعی بشارت می دهد.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس آرزویمان این بود که صدام را به هلاکت برسانیم. آن زمان این کار محقق نشد اما وعده الهی بعد از چند سال محقق شد و به دست حامیانش کشته شد و رژیم بعث عراق از بین رفت. پیروزی های دفاع مقدس نتیجه عمل کردن به دستورات الهی بود.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه البته جامعه تمامی جنگ و مجاهدت با جان و نبرد با دشمن در عرصه سخت نیست، افزود: عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز نیازمند مجاهدت است. این مجاهدت ها باید توسط مسئولان و مردم صورت بگیرد. یکی از عرصه های مجاهدت، عرصه سیاسی است. حماسه 9 دی سال 1388، یکی از حماسه هایی بود که توسط مجاهدان فی سبیل الله در کشور ما آفریده شد و مبنای همه حماسه ها در کشور، دفاع مقدس است. حماسه 9 دی نیز حاصل خون شهیدان و محقق شدن وعده های الهی در خصوص مجاهدت ها بود.
وی اضافه کرد: 9 دی یک روز بود، اما عقبه ای بلکه چند ساله داشت. فتنه بزرگی از دهه 70 در کشور آغاز شده بود که در سال 88 بروز پیدا کرد. هدف اصلی دشمنان در فتنه 88، خاموش کردن نور خدا بر روی زمین بود. ولی فقیه نماینده اجرای فرمان های الهی بر روی زمین است و آنان به دنبال خاموش کردن این نور الهی بودند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: همه دشمنان خارجی که در راس آن آمریکای جنایتکار بود، از فتنه حمایت کردند تا چراغ الهی را در ایران خاموش کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری چند روز پیش فرمودند که عقبه 9 دی توانمندی فکری و عمق بصیرت مردم بود. مردم وقتی آگاهانه و بصیرانه از این توطئه به سلامت عبور کردند و حماسه 9 دی را آفریدند، خداوند نصرت های خود را شامل حال ما کرد. فتنه سال 88، به مراتب سخت تر از هشت سال دفاع مقدس بود. توسعه نهضت بیداری اسلامی، فتح بزرگی بود که بعد از حماسه 9 دی خداوند به انقلاب اسلامی عطا کردند. مردم نشان دادند، همانطور که امام فرمودند اگر می خواهیم به مملکت آسیبی نرسد باید پشتیبان ولی فقیه باشیم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه عظمت، عزت، اقتدار و امنیت نتیجه حماسه مردمی 9 دی است، گفت: هرچه اقدام ناامنی از بیرون طراحی می شود و به مرزهای ایران می رسد، دشمنان به سد محکمی برخورد می کنند. اکنون خود آنان معترفند که ایران جزیره ثبات و امنیت در منطقه است.
فرمانده کل سپاه در ادامه بیان داشت: آن هایی که در فتنه 88، صحنه گردان بودند با استفاده از پرده نفاق هدف اصلی خود را پنهان و بیان می کردند که به دنبال اصلاح هستند. اما در واقع آن ها بر خلاف مسیر الهی و در راه تضعیف جایگاه ولی فقیه، فساد می کردند و مردم ما به خوبی این را فهمیدند و با بصیرت مبتنی بر ایمان، حماسه 9 دی را آفریدند.
وی تصریح کرد: ما راهی که شهدا راهنمایمان بودند و مردم طی کننده آن هستند را قدر می نهیم و با عزمی راسخ ادامه می دهیم و ان شاالله پیروزی هایی نصیب انقلاب اسلامی خواهد شد. در جبهه مقاومت همه شاهد بودید که دشمنان بسیج شده بودند تا حلب آزاد نشود اما شد. دیگر پیروزی ها در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و... نیز با طی کردن همین مسیر نصیب ما خواهد شد.


با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 10 دي 1395، کد مطلب:261515 www.mizanonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین