پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
وزیر نیرو گفت: برای جبران کسری‌های طرح‌های برق‌رسانی ۱۰ هزار و ۸۰۰ مگاوات نیروگاه در دست ساخت است که به زودی وارد مدار تولید می‌شود.

شعار سال: حمید چیت‌چیان امشب در نشست با مسئولان آب و برق استان بوشهر با بیان اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه وارد مدار تولید شد، اظهار داشت: این نیروگاه توسط بخش خصوصی با تولید 1000 مگاوات برق حرارتی وارد مدار می‌کند که نقش مهمی در تولید برق استان بوشهر دارد.

وی با بیان اینکه برق زیرساخت‌های همه زیرساخت‌هاست، افزود: برق در توسعه و پیشرفت هر منطقه نقش مهم و بی‌بدیلی دارد که توسعه طرح‌های برق‌رسانی یکی از اولویت‌های وزارت نیرو است.

وزیر نیرو با بیان اینکه 7000 مگاوات برق تولید شده است گفت: با اجرای طرح‌های جدید برق‌رسانی 7000 مگاوات برق از طریق نیروگاه‌های جدید تولید شده که با تلاش‌های انجام شده به شبکه‌های انتقال و توزیع منتقل شده است.

چیت‌چیان از کاهش مصرف برق خبر داد و بیان کرد: در تابستان گذشته 3000 مگاوات کاهش مصرف برق داشتیم که این مهم تأثیر خوبی در حل مشکلات برق‌رسانی مناطق مختلف داشت.

وی با قدردانی از شرکت مپنا در اجرای طرح‌های برق‌رسانی خاطرنشان کرد: این شرکت وظیفه سنگینی در اجرای طرح‌های برق‌رسانی دارد و از افتخارات کشور محسوب می‌شود.

وزیر نیرو از آغاز فعالیت شرکت برق حرارتی خبر داد و گفت: این شرکت نقش مهم و تأثیرگذاری در اجرای طرح‌‌های نیروگاهی دارد به گونه‌ای با وجود محدودیت‌های مالی اکنون به ظرفیت 10 هزار و 800 مگاوات نیروگاه برقی در دست اجراست که به زودی وارد مدار تولید می‌شود.

چیت‌چیان با قدردانی از همدلی دولت و مجلس برای اجرای طرح‌های وزارت نیرو بیان کرد: با همراهی دولت و مجلس مشکلات کمتر شده به گونه‌ای که آسیبی به این صنعت وارد نشود.

وی تأکید کرد: هدف ما حل مشکلات در صنعت برق کشور است که هم آسایش و رفاه مردم فراهم شود و هم مشکلات این حوزه برطرف شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9 دی 95، کد مطلب: 1282327: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین