پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم گفت: در سه سال گذشته با کمک خیرین ۱۱۰ مدرسه در قم احداث و مقاوم‌سازی شده است.

شعار سال: حمیدرضا شیخ‌الاسلام با اشاره به کاهش حجم تراکم دانش‌آموزی در مدارس استان قم اظهار داشت: در سال‌های گذشته تراکم دانش‌آموزی در استان قم میانگین 40 دانش‌آموز در هر کلاس بوده که این رقم هم‌اکنون به نزدیک 30 دانش‌آموز در هر کلاس رسیده است.

وی بابیان اینکه در سه سال گذشته با کمک خیرین 110 مدرسه در قم احداث و مقاوم‌سازی شده است، افزود: باوجود مشکلات عدیده مالی در سه سال گذشته میانگین 40 مدرسه در سال مشکل فیزیکی آن‌ها رفع شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم افتخارآفرینی دانش‌آموزان قمی در کنکور را مدنظر قرار داد و گفت: در چند سال گذشته رتبه‌های کنکور و خروجی آموزش‌وپرورش وضعیت مناسبی نداشته، مخصوصاً نمرات کتبی دانش‌آموزان قمی بسیار نزدیک به استان‌های حاشیه‌ای شده بود که خوشبختانه توانستیم در تمامی 32 درس نهایی تمام رشته‌ها نمره خوبی کسب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون رتبه کنکور استان قم از 11 به رتبه 4 رسیده است، ابراز داشت: با اقداماتی که برای دوران دبیرستان دانش‌آموزان به‌خصوص امتحانات نهایی انجام‌شده، قم توانسته رتبه سوم نتایج امتحانات نهایی را کسب کند.

شیخ‌الاسلام با اشاره به مشارکت 200 مدرسه در طرح امین عنوان کرد: در تمامی واحدهای آموزشی دانش‌آموزی قم، نماز جماعت با حضور روحانیون برپا می‌باشد و در طرح امین سعی شده اقداماتی برای معرفتی، شخصیتی و رفتاری دانش‌آموزان موردتوجه قرار گیرد.

وی در پایان یادآور شد: استان قم توانسته در مسابقات حفظ، ترتیل و روخوانی قرآن در سطح کشور رتبه سوم را کسب کند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1282280:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
خوشبختانه قم مدرسه کپری نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین